سردار فضلی با بیان اینکه ابتدای انقلاب سیاهکل پاتوقی برای گروهک‌های معاند بود، خاطرنشان کرد: گروهک‌های باطل فکر می‌کردند که می‌توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند

به گزارش ندای گیلان؛سردار فضلی در یادواره شهدای دانشجوی سیاهکل و گرامیداشت شهدای مدافع حرم گیلان در دانشکده سماء سیاهکل اظهار داشت: ولایتمداری، قانون‌مداری و دشمن ستیزی از ویژگی‌های اساسی انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: اگر مقاومت اسلامی در جهان در حال انجام است و مجاهدان راه خدا در بلاد اسلامی شکل می‌گیرند به‌دلیل دریافت اندیشه انقلابی از مردم انقلابی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مولای ما مدتی است که به مسئله انقلابی‌گری و انقلابی بودن عنایت ویژه‌ای دارند، گفت: لازمه کار این است که انقلابیون و آنهایی که مجاهدت در راه خدا کرده‌اند و در مسیر ولایت باقی ماندند را عزیز بداریم و آن‌ها را تحسین و تکریم کنیم تا این روحیه در جامعه اسلامی ما حفظ شود و آن را به نسل‌های آینده بدهیم.

سردار فضلی با بیان اینکه این رسالت همه ما به ویژه مسئولان در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و آموزش عالی است که این اندیشه را تبیین کنند، ابراز داشت: باید این کار را انجام دهیم تا دانش آموزان و دانشجویان به ماهیت خودشان و به این مسئله به‌صورت عمیق پی ببرند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه هجمه فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به جوانان معصوم ما حمله کرده است، افزود: جنگ نرم می‌خواهد ما را به جناح و گروهی وصل کند اما ما سرباز نظام هستیم و در این گروه‌ها نمی‌گنجیم.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌خواهند بین ما ایجاد فاصله و شکاف کنند، گفت: باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم. در ابتدای انقلاب دشمن قصد داشت تا از قومیت‌ها و مذاهب بهره بگیرد و تفرقه بین شیعه و سنی را به وجود آورد و گروه های معاند و ضد انقلاب را در مناطق مختلف کشور ایجاد کند.

سردار فضلی با بیان اینکه ابتدای انقلاب سیاهکل پاتوقی برای گروهک‌های معاند بود، خاطرنشان کرد: گروهک‌های باطل فکر می‌کردند که می‌توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند اما درود بر این مردم که با یاری کردن امام(ره) تمامی افکار پلید آنها را باطل کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 220 شهید والامقام شهرستان سیاهکل، گفت: شهدای این شهرستان سرمایه بزرگی برای سیاهکل هستند و وجود این شهدا نشان می‌دهد مردم شریف ما در مواجهه با دشمنان هوشمندانه عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی بر این دارند تا به نظام اسلامی لطمه وارد کنند، افزود: دشمنان در سال‌های 68، 78 و 88 به شکل‌های گوناگون سعی بر لطمه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند؛ باید اینها با جوانان ما طرح موضوع شود و داوری را جوانان ما انجام دهند.

 سردار فضلی با بیان اینکه امام با اعتماد به جوانان توانست حکومت اسلامی را مستحکم‌تر کند، تصریح کرد: جنگ با معاندان داخلی و جنگ با گروهک‌ها در جنگل از جمله کارهایی بود که در اوایل انقلاب با آن مواجه بودیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور اظهار داشت: در اوایل انقلاب در یک روز 74 ترور در تهران انجام شد و همزمان با این ترورها جنگ نیز به ما تحمیل شد و تمامی نیروهای انقلابی در سراسر کشور با آنها مواجه شده بودند.

وی با بیان اینکه اداره جنگ داخلی و جنگ بیرونی با حضور بنی‌صدر و با توجه به نفاق وی مشکلاتی را ایجاد کرده بود گفت: وی حتی در یک جلسه به نیروهای بسیجی و مردمی گفت شما چرا به جبهه آمده اید؟ شما آموزش ندیده‌اید و به ما مهمات نیز نمی‌دادند و ما را تحقیر می‌کردند.

سردار فضلی با اشاره به تهدیدات دشمنان مبنی بر وجود گزینه‌های روی میز، افزود: این حرف دشمنان به غیر از تمسخر برای ما چیز دیگری نیست زیرا ما تمامی حرکات دشمنان را رصد می‌کنیم و همانجایی که نقطه قوت دشمن است نقطه ضعف دشمن نیز می‌تواند باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه دانشجویان، افسراان جنگ نرم و اساتید، فرماندهان جنگ نرم هستند، گفت: باید روشنگری کنیم و با تاریخ گذشته آشنا شویم؛ باید نقشه توطئه دشمن را رصد کنیم و تهدید آینده دشمن را بشناسانیم.تسنیم