مدیر روابط عمومی شهرداری فومن از ادامه تلاش عوامل امدادی و آتش نشانی این نهاد برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه این شهر خبر داد.

ندای گیلان:مدیر روابط عمومی شهرداری فومن از ادامه تلاش عوامل امدادی و آتش نشانی این نهاد برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه این شهر خبر داد.

الیاس قربانی پور روز چهارشنبه در گفت وگو ی بیان کرد: شب گذشته به دنبال تماس و مراجعه حضوری شماری از شهروندان به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر افتادن یک شهروند در رودخانه پل شهید بهشتی فومن، ماموران آتش نشانی در محل حضور یافتند.
وی ادامه داد: بارش باران در چند روز اخیر، موجب بالاآمدن سطح آب رودخانه گاز روبار شده و همین مسئله، کار جستجوی شهروند فومنی را برای آتش نشانان سخت کرده است.
وی افزود: با هماهنگی شهردار فومن، تیم غواصی و نجات سازمان آتش نشانی رشت نیز در محل حادثه حضور یافته اند تا بتوانند فرد مود نظر را پیدا کنند.
قربانی پور اضافه کرد: تمامی عوامل امدادی و آتش نشانی شهرداری فومن در آماده باش کامل بوده و طول مسیر رودخانه گاز روبار از ابتدا تا انتها را برای پیدا کردن فرد غرق شده در این رودخانه می پیمایند.
برخی شاهدان عینی گفته اند که فرد غرق شده در رودخانه، جوانی 20 ساله و ساکن همان منطقه بوده که شب گذشته برای دقایقی کنار رودخانه ایستاده و به ناگهان، در رودخانه خروشان که به دلیل بارندگی های هفته جاری بر شدت جریان آب آن افزوده شده است، افتاده است.