به دنبال شکایت زن جوان وی به پزشکی قانونی معرفی و ادعای آزار وی از سوی راننده ناشناس تایید شد.

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان از رکنا،شرور سابقه دار به اتهام ربودن و آزار یک زن جوان دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

نقشه شیطانی راننده وانت برای زن همسایه +عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین ماه امسال به دنبال شکایت یک زن جوان به نام المیرا در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این زن با مراجعه به کلانتری نبرد گفت از سوی یک مرد جوان به نام حمید مورد آزار قرار گرفته است. وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و خواهر بزرگم چند سال پیش برای زندگی به تهران آمدیم، زمانی که مشغول اسباب کشی بودیم  سر خیابان رفتم تا یک وانت کرایه کنم.

حمید را در خیابان نبرد دیدم و قبول کرد اسباب خانه مان را به خانه جدید ببرد. بعد از پایان اسباب کشی خواهر بزرگم به خانه رفت . من می خواستم برای نهار خرید کنم که حمید گفت مرا تا مسیری می رساند. به همین خاطر قبول کردم و روی صندلی کنار شاگرد نشستم. او طی مسیر سر صحبت را باز کرد اما یکباره به خیابان خلوتی رفت و مرا آزار داد.

به دنبال شکایت زن جوان وی به پزشکی قانونی معرفی و ادعای آزار وی از سوی راننده ناشناس تایید شد. تلاش پلیس برای یافتن ردی از مرد شیطان Evil صفت با چهره نگاری رایانه ای نتیجه داد و سه ماه بعد حمید در خانه اش در شرق تهران بازداشت شد.

وی اما منکر آزار سیما شد و گفت: من سیما را از مدتها پیش می شناختم. او سالها قبل همسایه مان بود و با هم رابطه دوستی داشتیم. حالا هم نمی دانم چرا علیه من شکایت کرده است.

وقتی در تحقیقات پلیسی روشن شد حمید سابقه سرقت،ضرب و جرح و آزار یک دختر جوان را در پرونده سیاه زندگی اش دارد کیفرخواست علیه وی صادر شد و او دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که شاکی پرونده در دادگاه حاضر نشد.

حمید دیروز در دادگاه منکر جرمش شد و ادعای تازه ای را مطرح کرد. وی گفت: سیما هم محله ای مان بود و از قبل او را می شناختم.

من برای کمک در اسباب کشی به او و خواهرش کمک کردم اما چند روز بعد او با من تماس گرفت و از من پنج میلیون تومان پول خواست.

وقتی به او گفتم پولی در بساط ندارم تهدیدم کرد علیه من شکایت می کند. من سیما را هرگز آزار نداده ام و حالا قربانی توطئه شوم او شده ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.