فرماندار رشت گفت:تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است .

به گزارش نداي گيلان، سیروس شفقی در مراسم تجلیل از فرمانداهان نیروی انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه آرامش امروز شهرهای جامعه اسلامی را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم گفت:  نیروی انتظامی شهرستان رشت دارای افراد مسئولیت پذیر و میدانی است و همین امر سبب ایجاد امنیت برای مردم این شهرستان  شده است و همه ما باید خداوند را شاکر باشیم در شهرستانی خدمت میکنیم که بستری امن دارد.

فرماندار شهرستان رشت  با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین نیازهای بشری است افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ کسی نمیتواند به درستی در حوزه کاری خود فعالیت کند و بی شک یکی از نعمت هایی که خداوند به جامعه ارزانی داده امنیت است که نیروی انتظامی نقش اساسی در تامین آن دارد .

وی ادامه داد: در سایه زحمات نیروی انتظامی شاهد رشد و توسعه در بخش های اقتصادی , فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم .

وی با اشاره به نا امنی هایی که در جهان به ویژه در منطقه وجود دارد گفت : مردم به خوبی نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه را میدانند و قدردان این قشر زحمت کش هستند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت و پشتیبانی از نیروی انتظامی وظیفه همه دستگاها است افزود: هر چقدر نیروی انتظامی ما تقویت شود، مطمئنا در کاهش انگیزه های مجرمانه جامعه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 6 میلیون گردشگر در شش ماه اول سال به شهرستان رشت سفر کرده اند بیان داشت : 22 کیلومتر ساحل  در شهرستان رشت قرار دارد و در فصول گردشگری مسافران زیادی از این سواحل استفاده میکنند که می توان گفت همکاری و حضور به موقع و اثر گذار نیروی انتظامی باعث امنیت و آرامش برای مسافران و شهروندان و نیز  سبب کاهش جرایم و جلوگیری از آسیب ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مرکز استان بسیار حائز اهمیت است افزود : توانمندی نیروی انتظامی شهرستان رشت امنیت را برای این مردم به ارمغان آورده است.

وی در پایان بار دیگر از زحمات نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت : حضور به موقع در بحث انتخابات , بحرانها , هدایت های ترافیکی قابل تقدیر و تشکر است .

در ادامه سرهنگ شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت ضمن تشکر از فرماندار شهرستان رشت برای برگزاری این جلسه گفت : از مجموعه فرمانداری که در شش ماهه گذشته همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته اند تقدیر و تشکر میکنیم و باورمان این است که ایحاد امنیت و آرامش بدون مشارکت و همیاری دستگاها امکان پذیر نیست.

شعبانی ادامه داد: ماموریت نیروی انتظامی یک ماموریت گسترده است و پلیس باید حرفه گرا , قانون مدار و چتر اطلاعاتیش بر روی مجرمین گسترده باشد.

وی افزود : عصر اطلاعات است وپیشرفت  تکنولوژی کار پلیس را کمی سخت کرده است، لذا داشتن معلومات و به روز بودن ماموران از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود تا بتوانیم به موقع از جرایم پیشگیری کنیم .

شعبانی افزود : باور داریم فعالیتهای مفید و سازنده در بستر جامعه ای امن انجام خواهد شد و پلیس با حضور مقتدارنه و اقدام به موقع سبب دلگرمی مردم به نظام می شود.

 در پایان این جلسه از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان رشت تجلیل شد لگرمی مردم به نظام می شود.