فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تقویت جریان عظیم نیروی انقلاب، گفت: تربیت نیروهای مخلص و انقلابی سبب شده که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

به گزارش  ندای گیلان از رشت؛ سردار محمد عبدالله پور در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه خون شهدا ضامن اقتدار و امنیت کشور است، گفت: برکات و ثمرات انقلاب ثمره خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از ثمرات جهاد شهادت در راه خدا و اسلام است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نقش مهمی داشتند و با ایمان و اخلاص و از خود گذشتگی با دشمنان دین خدا مبارزه کردند.

وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی، گفت: مسئولان و نهادهای متولی باید با الگو قرار دادن سیره شهدا جوانان انقلابی و دینی را برای کشور تربیت کنند.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: اخلاق همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ماندگار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تقویت جریان عظیم نیروی انقلاب، تصریح کرد: تربیت نیروهای مخلص و انقلابی باعث می‌شود که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته باشد.