معاون امور استان‌های مرکز بسیج وزارت نیرو از تقسیم شرکت‌های وزارت نیرو در استان‌ها به 10 منطقه خبر داد و گفت: هر کدام از مناطق از سه استان تشکیل می‌شود.

به گزارش نداي گيلان: سید رضا حسینی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین نقش بسیج در ماموریت وزارت نیرو در این شهرستان، اظهار کرد: امور استان‌ها یکی از بخش‌های مهمی است که می‌تواند در سیاستگذاری کلان بسیح وزارت نیرو در شرکت‌های آب و برق مورد توجه باشد.

وی به حضور 25 استان کشور در همایش مذکور اشاره کرد و افزود: شورای انسجام‌بخشی بسیج در بیشتر شرکت‌های آب و برق استان‌ها تشکیل شده است.

حسینی با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای به لحاظ انرژی در کشور حاکم است تصریح کرد: مدیریت صحیحی بر آب و برق کشور وجود ندارد و بسیج بهترین مجموعه برای کمک به دولت در این زمینه است.

معاون امور استان‌های مرکز بسیج وزارت نیرو از تقسیم شرکت‌های وزارت نیرو در استان‌ها به 10 منطقه خبر داد و گفت: هر کدام از مناطق از سه استان تشکیل می‌شود.

وی مسئولیت‌پذیری را از موضوع‌های مهم در بسیج عنوان کرد و افزود: امکان کمک به بازسازی عتبات عالیات از مجموعه بسیج وجود دارد و ستاد بازسازی عتبات عالیات با چهار منطقه شرکت‌های آب و برق در کشور تشکیل شده است.

حسینی با اشاره به انتظارهای بسیار از بسیج، خاطرنشان کرد: امکان عملیاتی شدن مدیریت صحیح آب و برق در مجموعه بسیج وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان نیز در همایش مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی آوازه بسیج همواره در کشور و دنیا طنین‌انداز شده است.

سیف‌الله آقابیگی به نقش گیلان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: گیلان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج محدود به زمان ویژه‌ای نیست، افزود: آذر ماه سال 58 بسیج به فرمان امام (ره) تشکیل شد و جایگاه بسیار والایی برای آن ترسیم شده است.

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان بسیج در امور آب و برق را بسیار تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: وضعیت جبهه‌های نبرد در دوران دفاع مقدس با حضور بسیج تغییر کرد.

وی توفیق موجود در کشور را مدیون ایثارگری بسیجیان دانست و یادآور شد: با تفکر بسیجی توانستیم گردنه‌های سخت را پشت سر بگذاریم.