معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تقدیر از 35 دستگاه برتر استان در زمینه اقامه نماز خبر داد و بیان کرد: امیدواریم سال آینده تمام دستگاه‌ها تلاش بیشتری در امر اقامه نماز داشته باشند

به گزارش ندای گیلان،معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان  با اشاره به اینکه روح پرستندگی جزو ویژگی ممتاز انسان‌ها است، اظهار کرد: نظمی که در جهان وجود دارد حاکی از روح پرستندگی است.
علی‌اصغر جمشیدنژاد به وجود نیاز به نیایش در روح تمام انسان‌ها اشاره کرد و افزود: نوع نیایش به آیین افراد بستگی دارد.
وی با بیان اینکه انسان با ادای نیایش می‌تواند رشد کند، تصریح کرد: نحوه نیایش حائز اهمیت است ضمن اینکه تأکید تمام انبیا بر نشان دادن راه اصلی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تقدیر از 35 دستگاه برتر استان در زمینه اقامه نماز خبر داد و بیان کرد: امیدواریم سال آینده تمام دستگاه‌ها تلاش بیشتری در امر اقامه نماز داشته باشند و بهتر عمل کنند.
جمشیدنژاد با تأکید براینکه تشویق را عمومی دانسته و توبیخ را خصوصی می‌دانیم، متذکر شد: تقدیر از دستگاه‌های برتر در امر اقامه نماز بخشی از برنامه مذکور است.
وی در ادامه گیلان را کارت پستال الهی توصیف کرد و یادآور شد: ایام نوروز مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی گیلان برای پذیرایی از مهمانان باید آماده باشند.