رمضانپور نرگسی خاطرنشان کرد: امید است تمامی اعضای شورای پنجم ضمن تعامل با دستگاه ها و به دور از هرگونه سیاسی کاری که بسیار مشکل و خطرناک نیز است, نقایص شهر رشت را مرتفع نماییم.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای شهر رشت حضور در صحنه خدمتگزاری را توفیقی بزرگ برای خود خواند و اذعان داشت: در شورای پنجم شاهد تجربه تلفیقی در بخش های گوناگون عمرانی,  فرهنگی و خدماتی خواهیم بود.

منتخب مردم در شورای پنجم یادآور شد: امید است با بهره مندی از تجارب ارزنده اعضای شورای چهارم نقاط ضعف شورا به نقاط قوت تبدیل و با تکیه بر توان متخصصین حوزه های مختلف شهری ضمن بیرون آوردن رشت از بن بست در راستای توسعه همه جانبه شهر گام برداریم.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان مراسم تجلیل تصریح کرد: شایسته است تا از سه سرپرست و دو شهردار شهر رشت در این چهار سال که متناسب با وسع و توان خود به ارائه خدمت پرداختند قدردانی شود.

احمد رمضانپور نرگسی خاطرنشان کرد: امید است تمامی اعضای شورای پنجم ضمن تعامل با دستگاههای قضایی ,  نظارتی , خدماتی و به دور از هرگونه سیاسی کاری که بسیار مشکل و خطرناک نیز است, نقایص شهر رشت را مرتفع نماییم.

منتخب شورای پنجم همچنین گفت: تفکر سیاسی ما دخیل در کار شورایی نمی شود و اگر چنین شود، خیانت به آرمان های نظام و خون شهداست .

 

وی براستفاده از تجربه اعضای شورای ادوار پیشین تاکید و خاطرنشان کرد:نظر شورای پنجم، یک شورای تخصصی در همه بخش هاست و در اتاق پارلمان محلی به روی همه متخصصان باز است تا در پایان ۴ سال فعالیت خود، بتوانیم یک رشت برتر تحویل دهیم.