رئیس شورای اسلامی شهر فومن با اشاره به اینکه در بودجه سال 94 اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: بودجه مصوب چشم‌انداز یک ساله فومن است.

ندای گیلان:علیرضا علی‌دوست در فومن با بیان اینکه برای جذب اعتبارات شهری از سوی شهرداری فومن به فرمانداری شهرستان مکاتبه شده است تا بتوانیم مشکلات شهری را برطرف کنیم.

وی از تصویب بودجه 9 میلیارد تومانی برای شهر فومن خبر داد و افزود: از این رقم، 6 میلیارد تومان سهم عمران شهری و 3 میلیارد تومان سهم هزینه‌های جاری است.
رئیس شورای اسلامی شهر فومن با اشاره به اینکه در بودجه سال 94 اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: بودجه مصوب چشم‌انداز یک ساله فومن است.

وی انتقال مکان بازار روز، پارک جنگلی پیش‌حصار، نوسازی پارک شهر و… را از برنامه‌های سال جدید شهرداری فومن عنوان کرد و یادآور شد: رای برطرف شدن مشکلات جلسات متعددی با شهردار این شهر برگزار شده است.
علی‌دوست به جایگاه نخست تیم فوتبال شهرداری فومن در لیگ دسته سوم کشور و انسجام تیمی در این تیم اشاره کرد و گفت: جایگاه برتر این تیم مدیون حمایت کادر فنی، بازیکنان و هواداران پر شور فومنی است.
وی خواستار حمایت مالی بیشتر به تیم شهرداری فومن شد و گفت: شهرداری وظیفه تیم‌داری ندارد، اما از تیم شهرداری فومن حمایت می‌کند تا موفقیت نصیب هواداران و بازیکنان تیم شود.
این مسئول با تصریح احیای تیم شهرداری فومن را موجب اعتبار بخشیدن به این شهر دانست و خاطرنشان کرد: شهردار فومن حامی تیم شهرداری این شهر است.