فرمانده پلیس‌راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار 3 دستگاه خودروی کامیون با یکدیگر در محور قدیم رشت‌ ـ‌ رودبار خبر داد و گفت: در این محور گره ترافیکی ایجاد شده است.

به گزارش ندای گیلان،مهیار رستگار امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وقوع تصادف مرگبار سه دستگاه کامیون باربری در محور قدیم رشت‌ ـ‌ رودبار اظهار کرد: صبح امروز در جاده قدیم رشت‌ ـ رودبار سه دستگاه کامیون به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه مسیر مذکور به دلیل تصادف خودروهای سنگین مسدود شده است، افزود: اکنون گره ترافیکی به دلیل جابه‌جایی کامیون‌ها در محور رشت‌ ـ‌ رودبار ایجاد شده است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به اینکه جابه‌جایی کامیون‌ها اکنون در حال انجام است، تصریح کرد: تا ساعتی دیگر مسیر مسدود شده مذکور بازگشایی می‌شود.

وی حادثه تصادف سه دستگاه کامیون را منجر به کشته شدن یکی از راننده‌ها و مصدوم شدن سه نفر عنوان کرد و یادآور شد: روز گذشته نیز به دلیل واژگونی یک دستگاه کامیون در مسیر آستارا‌ ـ‌ اردبیل دو نفر کشته شدند و امروز نیز حادثه‌ کامیون مرگ‌آفرین شد.

رستگار با اشاره به اینکه رانندگان کامیون افرادی با تجربه هستند، خاطرنشان کرد: از رانندگان کامیون انتظار بیشتری می‌رود که قوانین رانندگی را رعایت کنند.

وی محور قدیم رشت‌ ـ‌ رودبار را مسیر تردد انواع خودروهای سنگین عنوان کرد و یادآور شد: این جاده دو طرفه است، بنابراین رانندگی در آن باید با نهایت دقت انجام شود.

فرمانده پلیس‌راه گیلان رعایت مقررات رانندگی را امری ضروری دانست و ادامه داد: رانندگان خودروهای سواری باید از مسیر جایگزین یعنی آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین استفاده کنند و رانندگان خودروهای سنگین نیز منتظر بازگشایی محور قدیم رشت‌ ـ‌ رودبار باشند، همکاران در تلاش برای خارج کردن کامیون‌ها از مسیر اصلی جاده هستند.

وی رعایت قوانین رانندگی به‌ ویژه در محور قدیم جاده رشت‌ ـ‌ رودبار را مورد تأکید رانندگان خودروهای سنگین از جمله کامیون‌ها قرار داد.