فرمانده سپاه قدس گیلان از تشکیل 23 گردان امام حسین (ع) در سازمان بسیج این استان خبر داد و گفت: ملت ایران الگوی مقاومت را به تمام آزادگان دنیا آموخته است.

به گزارش نداي گيلان:  محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ به صورت ظالمانه به ملت ایران تحمیل شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تازه ایجاد شده بود و ساختار نامناسبی داشتیم و دشمن در اوج توان مالی و تسلیحاتی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به دستاوردهای ملت ایران در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ملت ما در دوران دفاع مقدس به اعتماد به‌نفس و خودباوری رسید و در اوج تحریم‌ها با کمک مردم پشتیبانی جنگ هشت ساله را برطرف کردیم.

وی با بیان اینکه شکوفایی و خلاقیت در جوانان در دفاع مقدس به منصه ظهور رسید، تصریح کرد: تولد بسیجی در دفاع مقدس اتفاق افتاد و امروز عالم‌گیر شده است.

عبدالله‌پور رشد فضایل اخلاقی و معنوی در جوانان را از دستاوردهای دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: امروز مکان شهادت رزمندگان در غرب و جنوب محل زیارت مردم شده است.

وی به تجربه سیاست خارجی تحکیم وحدت ملی و دشمن‌شناسی ملت ایران در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دفاع مقدس سازمان‌های بسیج، سپاه و ارتش به تکامل رسیدند و امروز اگر تمام ارتش‌های دنیا در مقابل رزمندگان ما قرار گیرند کاری نمی‌توانند انجام دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از تشکیل 23 گردان امام حسین (ع) در سازمان بسیج این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ملت ایران الگوی مقاومت را به تمام آزادگان دنیا آموخته است.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدای دوران دفاع مقدس سبب بیداری ملت‌های دنیا شده است، متذکر شد: قیام مردم مظلوم یمن با الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس است.

عبدالله‌پور از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و تصریح کرد: رژه نیروهای دفاع مقدس در 31 شهریور همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی سفر خبرنگاران گیلانی به راهیان‌نور را از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان عنوان کرد