ندای گیلان:محمود شکر ی با اشاره به وضعیت پیگیر مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: کارگروه پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهوری در گیلان تشکیل شده است. وی با بیان اینکه این کارگروه به تفکیک هر شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با نظارت نمایندگان مجلس پیگیر مصوبات سفر […]

ندای گیلان:محمود شکر ی با اشاره به وضعیت پیگیر مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: کارگروه پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهوری در گیلان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این کارگروه به تفکیک هر شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با نظارت نمایندگان مجلس پیگیر مصوبات سفر هستند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ابلاغ اعتبارات را در اجرای سریع مصوبات مهم دانست و خاطرنشان کرد: این کارگروه پیگیر مصوبات برای اجرای آن است.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس پیگیر مصوبات هستند، یادآور شد: تلاش می‌کنیم هر سه ماه یک بار به مردم گیلان گزارش کار ارائه دهیم.

شکری برطرف شدن بیکاری را از خواسته‌های مهم مردم گیلان عنوان کرد و متذکر شد: فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گیلان وجود دارد که می‌توان از آنها برای کاهش بیکاری استفاده کرد.

وی این فرصت‌ها را در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع و… عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها تحول ایجاد می‌کند و نمایندگان استان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت جدی می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان توسعه این استان را نیازمند همکاری و همدلی تمام نیروها و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و یادآور شد: عزم جدی برای برطرف شدن مشکلات در گیلان وجود دارد و امیدواریم شاهد توسعه این استان در تمام زمینه‌ها باشیم.