شهردار منتخب رشت گفت:کارگروه ویژه ای برای احصا مطالبات شهرداری و جذب اعتبارات ملی تشکیل خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر رشت که شامگاه چهارشنبه( ۹ مهر ) برگزار شد، «سید محمد احمدی» با اکثریت آرا، به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.وی پیش از انتخاب، با حضور در این جلسه و ارائه برنامه، شعار خود به عنوان شهردار را ” کار جهادی” عنوان کرد.احمدی با ارائه برنامه کوتاه مدت برای ۱۰ ماه پیش رو گفت: در ۱۰ ماه پیش رو، مطمئنا برنامه های عملیاتی برای شهر دارم که بر پروژه های عمرانی و بهبود درآمدهای شهرداری متمرکز خواهد بود.

احمدی که سابقه فرمانداری رودبار، لاهیجان و رشت را در کارنامه کاری خود دارد، افزود: راه اندازی سامانه مدیریت کنترل پروژه ها و قراردادها در شهرداری، پیگیری تفاهم‌نامه همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب و اتمام پروژه های نیمه تمام شهری از اولویت هایی است که در ماه های پیش رو اجرایی می‌شود.

شهردار جدید رشت با تاکید بر کرامت انسانی کارکنان شهرداری گفت: یک سازمان موفق، سازمانی اقتدارگرا و قانونمند است که کرامت انسانی در آن ارزشمند است.

وی افزود: در همین راستا، با تکیه بر اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شهرداری است، شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و پرداخت حقوق کارکنان در هر سطحی ( رسمی و شرکتی) به طور همزمان انجام خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه شهرداری یک سازمان پاسخگوی اجتماعی است ادامه داد: هوشمندسازی شهرداری از مهمترین اقداماتی است که باید انجام شود و این مهم با تمرکز بر ناحیه محوری امکانپذیر است.

وی به مطالبات شهرداری هم پرداخت و گفت: کارگروه ویژه ای برای احصا مطالبات شهرداری و جذب اعتبارات ملی تشکیل خواهد شد.

شهردار منتخب رشت تصریح کرد: خدا را شاکرم توفیق خدمت به مردم رشت را نصیبم کرد و امیدوارم بتوانم خدمتگزاری کوچک برای مردم بزرگ رشت باشم.

احمدی رشت را لایق بهترین خدمات دانست و افزود: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه و اعتلای شهر استفاده کنیم.

شبستان