در پی غرق شدن گردشگر جوان در ساحل بندرانزلی جلسه ویژه‌ای روز شنبه با مدیریت فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش ندای گیلان،در پی غرق شدن گردشگر جوان در ساحل بندرانزلی جلسه ویژه‌ای روز شنبه با مدیریت فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

میرشمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی با تشکیل این جلسه به بررسی اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های متولی سالم‌سازی دریا پرداخت و ضمن تقدیر از مسئولین در آماده‌سازی طرحها و پیش‌بینی مسائل ایمنی در نقاط پرخطر گفت: این حادثه تلخ که در شرایط بد جوی دریا به وقوع پیوست و متاسفانه جان یکی از هموطنان را گرفت زنگ هشداری برای ما است تا تدابیر اطلاع‌رسانی و ایمنی بخشی خود را برای ایجاد امنیت و آرامش در سواحل بیشتر کنیم. و این نیازمند همت همه دست اندرکاران است تا بتوانیم محیطی امن و آرام برای هموطنان که به منظور گذران اوقات فراغت به این شهرستان سفر می‌کنند فراهم کنیم. تا سفری خوش با خاطره‌ای شیرین به همراه داشته باشند. در ادامه این نشست هریک از اعضاء اقدامات انجام گرفته و راهکار‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر بیان داشتند و بعد از تبادل نظر مقرر شد در روزهای تعطیل همیاران پلیس برای راهنمایی مسافران در استفاده از نقاط امن و بهره‌گیری صحیح از دریا بطور ویژه اقدام نمایند و همچنین درخصوص تامین امکانات مورد نیاز ناجیان غریق و پرداخت معوقات پیمانکاران ناجی غریق پیگیریهای لازم بعمل آید.

شایان ذکر است روزجمعه با توجه به کولاک دریا که شنا در چنین وضعیت جوی ممنوع می‌باشد چهار گردشگر جوان اقدام به شنا در خارج از طرح سالم‌سازی دریا نمودند که متاسفانه یکی از آنان به جهت عدم آشنایی با شنا غرق می‌گردد.