ندای گیلان:در پی اصابت یک گلوله توپ به بوستان سپاهان شهر ، روابط عمومی استانداری اصفهان در اطلاعیه داد

به گزارش ندای گیلان، در پی اصابت یک گلوله توپ به بوستان سپاهان شهر ، روابط عمومی استانداری اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به دستور استاندار استان این موضوع توسط یک تیم از افراد خبره در حال بررسی است.

در این اطلاعیه که دقایقی قبل صادر شد،آمده است: به دنبال اصابت یك فقره گلوله توپ در یكی از پاركهای سپاهان شهر استاندار اصفهان برای روشن شدن ابعاد این حادثه دستور اکید داد.

در این اطلاعیه عنوان شد: صبح امروز یك فقره گلوله توپ در محوطه یكی از پاركهای حاشیه شهر اصفهان(سپاهان شهر) به زمین اصابت نموده كه خوشبختانه هیچ گونه آسیبی به شهروندان عزیز وارد نشده است و همچنین تخریبی هم نداشته است.

 

هم چنین به گزارش ندای گیلان،حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شوای اسلامی، در تشریح جزئیات این حادثه به نسیم گفت: بنا به اطلاعات به‌ دست آمده، ظاهرآ امروز مانوری برگزار شده که بر اثر اشتباه در تشخیص‌ گرا، توپ‌ها به اطراف استخری در سپاهان‌شهر اصابت کرده است. اینکه شلیک توپ‌ها از سوی کدام واحد نظامی بوده، هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.این در حالی است که در زمان کوتاهی از انتشار این خبر، شلیک توپ به شهر، مورد توجه بسیاری رسانه های بیگانه قرار گرفت تا سخنگوی سپاه به موضوع واکنش نشان دهد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی توسط سپاه به داخل شهر اصفهان گفته است: این خبر را به‌شدت تکذیب می‌کنم، هیچ‌یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند

بنا به دستور استاندار اصفهان جهت روشن شدن ابعاد این حادثه، تیمی متشكل از افراد خبره تشكیل شده است و نتیجه بررسی و تحقیقات در اسرع وقت به اطلاع مردم شریف اصفهان خواهد رسید

لازم به ذكر است این منطقه در محدوده چندین پادگان قرار گرفته است.

ادامه دارد…..

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود..