روسای ادارات پروژه های خود در دهه فجر را تشریح کردند.
به گزارش ندای گیلان، شادپور رییس اداره برق شهرستان فومن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه این شرکت در مجموع 7.1 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح دارد، اظهار کرد: این پروژه ها شامل نصب ترانس تقویتی برق، کابل زمینی و‌خودنگهدار، ترانس تقویتی برق در حوزه شهری و روستایی است.

عفتی رییس بنیاد مسکن فومن نیز با بیان اینکه این شهرستان در صدور اسناد املاک روستایی رتبه نخست استان را به دست آورده است، اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه پروژه آسفالت به بهره برداری می رسد.

معاون صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز از افتتاح چهار پروژه صنعتی در این ایام خبرداد و گفت: با چهار پروژه کارخانه برش و رنده کاری چوب(رایمون زیست انرژی)، آب معدنی آریا قلعه رودخان(کرست) شهاب شیمی پارس و واحد ساخت منسوجات نیک آسا خاورمیانه در شهرک صنعتی گوشلوندان برای صدنفر اشتغالزایی می‌شود.

خانعلی زاده رییس اداره راهداری فومن نیز افتتاح روکش آسفالت راه روستایی قلعه رودخان، روکش آسفالت گیگاسر، روشنایی مسیر گل افزان به سند و روکش آسفالت راه رودبار چیره در این ایام خبرداد.

حسینی نسب رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیز افتتاح خانه مسافر در روستای فوشه و شولم، واحد بومگردی در حیدرآلات، دفتر اطلاع رسانی گردشگری در قلعه رودخان خبرداد و گفت: در مجموع برای ۳۵ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

ابراهیم زاده رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیز از پایان تجهیز و نوسازی اراضی با افتتاح طرح تجهیز  روستای نوده خبرداد و گفت: برای افتتاح واحد مرغداری روستای پیش حصار 4.3 میلیارد وام داده شده است.

 شهردار ماسوله نیز از افتتاح فاز اول دیدار حفاظتی ماسوله با اعتبار ۲.۲ میلیارد تومان، افتتاح بلوار، رنگ‌آمیزی، چراغانی و کل کاری ماسوله خبرداد و افزود: برای بهسازی و سنگ فرش معابر نیز صدمیلیون تومان هزینه شده است.

هنرپاک رییس آبفار فومن نیز از افتتاح آب شرب روستای گران با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: برای این پروژه ۹ کیلومتر لوله گذاری شده است.

صادقی رییس امور آب فومن نیز از افتتاح سدلاستیکی باغبانان با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان خبرداد و گفت: وظیفه این سد کنترل سیلاب است.

مدبری رییس اداره گاز فومن با اشاره به طرح گازرسانی خسروآباد و سقی بن به افتتاح ایستگاه گاز ایستگاه مسجد پیش خبرداد و گفت: از خسروآباد ۷ کیلومتر شبکه گذاری شده و برای هر ایستگاه تقلیل فشار نیز ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 سرهنگ جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز با تبریک ایام دهه فجر گفت: بیش از صدبرنامه فرهنگی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: طرح تکریم ایتام، ویزیت رایگان در چهارنفره از سطح شهر با همکاری علوم پزشکی، افتتاح سه مسکن مددجویی، پل روستای فوشه فومن و چندین برنامه دیگر در این دهه اجرا میشود.