دبیر حزب مردم سالاری گیلان گفتباعث خوشحالی و شعف است که فرماندار پرتلاش و جوان ماسال سفر زیارتی خود را رها می کند و برای مدیریت حادثه آتش سوزی در میدان حاضر می شود.

کمال لشکری در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای گیلان با اشاره به افزایش 22 درصدی مسافران نوروزی اظهار داشت:تدابیر بسیار خوبی توسط استاندار گیلان برای رفاه و اقامت مسافران نورزی اندیشیده شده و مسافران عنوان می کنند که استقبال مسئولین از گردشگران در شهرستان های مختلف بهتر از سال های گذشته بود.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه امسال اقامت گاه های بیشتر در اختیار مهمانان قرار دادند و امکانات رفاهی بیشتری نیز در مناطق گردشگری تدارک داده شده است گفت: باید بخاطر این زحمات و دستاوردها از استاندار گیلان تشکر کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به راه آهن آستارا-آستارا و بیان اینکه افتتاح این راه آهن دستاورد بزرگی برای کشورهای حاشیه دریای خزر و همسایگان مشترک‌المنافع است گفت:افتتاح این راه آهن با تسهیل صادرات محصولات داخلی به کشورهای همسایه امکان افزایش اشتغال را برای جوانان کشور از جمله گیلان فراهم خواهد کرد.

لشکری با اشاره به وزش باد گرم در استان و آتش سوزی در جنگل های گیلان اظهار داشت:با تدبیر استاندار گیلان و حضور عملیاتی معاون عمرانی استانداری و تشکیل ستاد مدیریت بحران و همچنین کمک های مردمی این آتش به خوبی مهار شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در جنگل های ماسال نیز رخ داد خاطرنشان کرد:مهندس عامر فرماندار شهرستان سفر خود را به مشهد نیمه تمام گذاشتند و برای مدیریت بحران شخصا در  مناطق دچار حریق حاضر شدند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان گفت: فرمانداری ماسال برای جبران صدمات وارد شده به جنگل های این شهرستان برنامه های خوبی از جمله اهدای نهال به مسافران ،کاشت نهال توسط ساکنان بومی و  همچنین جنگل کاری در مناطق آسیب دیده  را در دستور کار دارد .

لشکری با تشکر از فرماندار ماسال اظهار داشت:باعث خوشحالی و شعف است که فرماندار پرتلاش و جوان ماسال سفر زیارتی خود را رها می کند و برای مدیریت حادثه آتش سوزی در میدان حاضر می شود.