جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز استان گیلان با حضور مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل و اعضاء این شورا در سالن کنفرانس اداره مرکزی گاز گیلان برگزار شد

به گزارش ندای گیلان از رشت ، جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز استان گیلان با حضور مهندس ظهیری مدیرعامل و اعضاء این شورا در سالن کنفرانس اداره مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دبیر شورای اقامه نماز، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در ماه مبارک رمضان، به برگزاری محفل انس با قرآن، تلاوت روزانه قرآن کریم و … اشاره نمود.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تأکید بر موضوع نماز ، ترویج فرهنگ نمازخوانی را وظیفه همه مسؤولین دانست و خواستار دقت نظر در اجرای کیفی و کمی برنامه ها شد.

سپس ایشان مطالبی درخصوص برنامه های شورای اقامه نماز بویژه جابجایی نمازخانه اداره مرکزی بیان نمود.

مهندس ظهیری با تأکید بر الزامی بودن موضوع جابجایی نمازخانه اداره مرکزی دلایل این جابجایی را مکان نامناسب و عدم گنجایش نمازخانه برای حضور نمازگزاران عنوان کرد و خواستار رفع این مشکل در اسرع وقت شد.

وی همچنین خواستار بهینه کاوی در خصوص وضعیت نمازخانه و نمازگزاران شرکت گاز با سایر شرکت ها و ادارات استان شد.

در پایان اعضا شورا با توجه به مصوبات قبلی در خصوص نقشه اجرایی نمازخانه بین راهی در شهرستان لاهیجان که به منظور رفاه حال مسافرین و میهمانان، توسط شرکت گاز استان در حال اقدام است و همچنین درخصوص تغییر محل نماز خانه اداره مرکزی به بحث و تبادل پرداختند.