نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار با ترویج سبک زندگی اسلامی امکانپذیر است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در نشست عمومی مجمع استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار و هیئت اندیشه ورز صالحین سپاه قدس گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان اظهار کرد: نگه داشتن ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار از اهداف انعقاد شجره طیبه صالحین است.
وی، انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل معاصر را از برنامه های شجره طیبه صالحین عنوان کرد و افزود: احیای نام و یاد اهل بیت(ع) و انتقال ارزش های دین از جمله اهداف شجره طیبه صالحین است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انتقال ارزش های دین و انقلاب به نسل معاصر که امام(ه) و دوران دفاع مقدس را درک نکردند از برنامه های شجره طیبه صالحین است، تصریح کرد: از بین جوانان مومن انقلابی پای کار باید مدیران آینده جامعه را تربیت کنیم.
آیت الله فلاحتی، تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار را با ترویج سبک زندگی اسلامی امکانپذیر دانست و بیان کرد: امروز به سبک زندگی جامعه آسیب های وارد شده است.
وی بر ترویج فرهنگ صله رحم در جامعه تاکید کرد و گفت: صله رحم بسیاری از دردهای روحی و روانی خانواده ها که از هم فاصله گرفتند، را می تواند درمان کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نیازسنجی مخاطب بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اگر ارزش های والای دین و انقلاب اسلامی که در قالب سبک زندگی اسلامی جمع می شود، را بتوانیم به نسل جوان انتقال دهیم در تبیین بیانیه دوم مقام معظم رهبری موفق خواهیم بود.
آیت الله فلاحتی به تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی توسط دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد خدشه به شخصیت های انقلاب است.
وی، خواستار تقویت حضور جوانان در مسجد شد و اظهار کرد: جوانان ما ضد دین، انقلاب و ارزش های اسلامی نیستند.
امام(ره) با کسب تجربه از تاریخ بسیج را تشکیل داد
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در نشست مذکور شجره طیبه بسیج را بزرگ ترین شبکه اجتماعی، دفاعی و سیاسی در تمام کره زمین عنوان کرد و گفت: امام(ره) با تجربه ای که از تاریخ کسب کرد، شجره طیبه بسیج را تشکیل داد.
سردار محمد عبدالله پور حضور جوان، مومن، انقلابی و پای کار در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: شجره طیبه صالحین یک کار زیربنایی و اساسی در بسیج است.