فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تربیت‌شدگان مکتب فکری سردار همدانی مانع تسلط استکبار در منطقه خواهد شد.

به گزارش نداي گيلان: سردار محمد عبدالله‌پور  اظهار داشت: امروز افکار سردار شهیدحسین همدانی در سراسر خاورمیانه منتشر شده است و تربیت‌شدگان مکتب فکری وی در حال مبارزه با دشمن هستند.

وی افزود: برای خدا کارکردن شهید همدانی برای همه با یک نگاه قابل تشخیص بود و هیچ‌وقت به فکر این نبود که خودش را جایی مطرح کند و این ویژگی ایشان از همان روزی که به لشکر قدس گیلان آمد برای همه مشخص بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با اینکه لشکر قدس گیلان در زمان ورود ایشان به گیلان تازه تاسیس و اداره لشکر تازه تاسیس هم کار سختی است شهید همدانی این مسئولیت را پذیرفت و ظرف مدت حدود یک‌سال، لشکر را به حدی از توانایی رساند که قرارگاه‌های سپاه به دنبال این بودند تا از این لشکر در عملیات‌های بزرگ استفاده کنند.

عبداله‌پور تصریح کرد: روحیه بزرگ و والایی که سردار شهید همدانی داشت نقش بسیار مهمی در ایجاد وحدت میان نیروها و اینکه همه را متقاعد کند تا فقط برای خدا گام بردارند ایفا می‌کرد.

هم‌رزم سردار شهید همدانی در سال‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج حسین همدانی، انسانی به دور از تعلقات دنیوی و یک فرمانده استثنایی بود.