رئیس شورای شهر رشت گفت: ترافیک مردم شهر رشت را رنج می دهد و از رییس کمیسیون ترافیک شورا انتظار می رود راهکاره های علمی و اجرایی ارایه دهد.

به گزارش ندای گیلان؛مسعود کاظمی در جلسه علنی امروز شورای شهر رشت اظهار کرد:  نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص بیان داشتند “حماسه نه دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است”و نیک میدانیم که مردم شهید پرور و فرهیخته رشت یک روز زودتر در حمایت از ولایت فقیه و رهبری در حرکتی خودجوش حماسه ای آفریدند و اوج ولایت مداری خود را نشان دادند و بار دیگر بیعت خود را با رهبری اعلام کردند.

کاظمی اضافه کرد: هفت سال است که همه ساله مراسم پرشکوهی در میدان شهدای ذهاب  در هشتم و نهم دی ماه برگزار می شود و امسال نیز راس ساعت ۱۰ مراسم پرشور میثاق با ولایت در میدان شهدای ذهاب و در نه دی نیز راس ساعت ۱۰ با حضور مهندس چمران رییس شورای شهر تهران در سالن بانک صادرات رشت برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای این حماسه عظیم که برگرفته از قدرت ایمان، بصیرت و عظم و اراده دینی است شورای شهر بر آن شد تا یک خیابان در دست افتتاح را با توجه به این روز پر افتخار به نام ۸ دی نامگذاری و مزین کند.

وی ادامه داد: همه دست اندرکاران برگزاری روز رشت دقت کنند تا قداست خون شهدا شکسته نشود و شئونات اسلامی و دینی رعایت گردد وبا توجه به اتفاقات سال گذشته مراقبت لازم صورت گیرد.

کاظمی در ادامه خطاب به شهردار رشت اظهار کرد: ضمن خدا قوت به تمامی عوامل و کارکنان شهرداری، پرداختی های بیمه و  حقوق پرسنل و کارگران شرکتی و بازرسان در اولویت قرار گیرد، با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال قرار داریم بودجه پیشنهادی هر چه سریعتر به شورا تحویل گردد.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که کد و ردیف ریالی بودجه برای آن پیش بینی نشده نباید از سوی شهرداری اجرا نشود، گفت: ترافیک مردم شهر رشت را رنج می دهد و از رییس کمیسیون ترافیک شورا انتظار می رود راهکاره های علمی و اجرایی با توجه به حجم ترافیک و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هرچه سریعتر ارایه دهند.

رییس شورای شهر رشت تصریح کرد: پل روگذر باستانی شعار را با بیان زمان انجام پروژه ترمیم و کلیه لاین های آن برای عبور و مرور شهروندان گشایش یابد.
کاظمی با اشاره به اینکه با توجه به مصوبه شورا و تشکیل کارگروه بررسی وضعیت لایحه خرید سپیدرود اقدامات لازم صورت می گیرد گفت: دوستان اینگونه برخوردهای قانونی را تحریف ننمایند چون می دانم هیچ یک از اعضای شورا مخالف کمک به این تیم با اصالت که موفقیتش باعث جاری شدن لبخند بر چهره همشهریان محترم بوده نیستند و فقط دغدغه چالش های آتی و محتمل را پیش بینی می کنند.