مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان گیلان برنامه های این اداره کل را برای هفته ملی مهارت از۳۱ تیرماه۹۸ تاروز۶مرداد را تشریح کرد.

محمد حسینی مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان گیلان در گفتگو با ندای گیلان با بیان اینکه هفته ملی مهارت از۳۱ تیرماه۹۸ تاروز۶مرداد ،روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی حرفه ای ادامه خواهد داشت اظهار داشت:همه ساله در این راستا برنامه های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال،سال رونق تولید نامگذاری شده  دراین هفته با شعار نهضت مهارت افزایی برنامه های مفصلی ارائه خواهیم داد.

حسینی گفت :این برنامه ها شامل گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و مدیران استان است.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان گیلان  افزود:همچنین جشن فارغ التحصیلی مهارت آموختگان ،نشست های تخصصی در حوزه های مختلف و نمایشگاهی را در پیاده راه فرهنگی رشت نیز برنامه ریزی کردیم تا مردم هم با آموزش های فنی و حرفه ای آشنا شوند وهم دست‌آوردهای این اداره کل را  از نزدیک مشاهده کنند.

حسینی با بیان اینکه روز ششم مرداد ،شورای مهارت را برگزار خواهیم کرد که در آن روز از برگزیدگان مهارت آموری تقدیر خواهد شد خاطرنشان کرد:دو مراسم برای کارکنان بخش دولتی و بخش خصوصی هم خواهیم داشت و همچنین نشست سالانه با همه خانواده فنی حرفه ای از جمله این برنامه ها خواهد بود.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان گیلان  افزود:همچنین با ذینفع های این اداره در پادگان ها و زندان ها و اداره کل کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و بهزیستی هم نشستی خواهیم داشت.

وی با اشاره به دیداری که مقام معظم رهبری با کارگران و دانشجویان داشتند و تاکید ایشان به مهارت افزایی گفت:فرصت خوبی است تا بتوانیم فرهنگ مهارت آموزی را بیش از پیش ترویج دهیم.جوانان ما امروز علاوه بر تحصیل آکادمیک و مدرک گرایی نگاه ویژه ای هم به مهارت آموزی داشته باشند.