جریان سازی ها در رابطه با حقوق های نامتعارف در این برهه از زمان، در واقع تخریب دولت یازدهم در جهت انتخابات آینده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در مورد نقش آفرینی بیشتر نهادهای نظارتی یادآور شد: همه قوا بایستی در ارتباط با حقوق های نامتعارف ورود کرده و با این مهم برخورد کنند.

وی اظهار داشت: در مورد حقوق های نامتعارف در واقع، بی نظارتی در دولت گذشته انجام گرفته است.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان در رابطه با خواسته رئیس جمهوری در مورد نقش آفرینی بیشتر نهادهای نظارتی در رابطه با حقوق های نامتعارف افزود: نهادهای نظارتی متعددی داریم که می توانند در این بخش ورود و به خوبی نقش آفرینی کنند که از جمله آنها دیوان محاسبات ناظر بر اعمال و هزینه کرد دستگاه های دولتی بوده و همچنین سازمان بازرسی کل کشور است.

وی تصریح کرد: البته باید به این مهم توجه داشته باشیم که فضاسازی های اخیر رسانه ای در مورد حقوق های نامتعارف نباید خدمات شایسته مدیران صادق، استانداران، شهرداران و فرمانداران را زیر سئوال ببرد.

وی وزارت اطلاعات را از دیگر نهادهای نظارتی دارای ماموریت در بخش اقتصادی نام برد و بیان کرد: کمیته مشترک قوای قضائیه، مقننه و مجریه شامل رئیسان این سه قوا با کمیته هایی که تعریف می کنند، می توانند پیگیر مسائل باشند.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان تصریح کرد: اینکه آیا در پرداخت این حقوق ها، خلاف قانون عمل کردند یا نکردند، موضوع مهمی است، مردم در این رابطه دغدغه دارند که بایستی برایشان شفاف سازی شود.

وی اضافه کرد: بهترین فرصت است تا رئیس جمهوری از افرادی دلسوز به نظام، ارزش ها و جریان اصیل انقلاب در تیم رسانه های، اجرایی و … استفاده ببرد

رمضانپور نرگسی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری بهترین زمان را در دست دارد، مجلس دهم قدرتمند و قوی است او می تواند وزارتخانه و سازمان ها را پالایش و برنامه ریزی کند.

وی یادآور شد: جریان سازی ها در رابطه با حقوق های نامتعارف در این برهه از زمان، در واقع تخریب دولت یازدهم در جهت انتخابات آینده است.