به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، تاکسیرانی به عنوان بخش مهمی از حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه بوده و بر این اساس غیرمحرمانه در این قسمت از برنامه خود با دعوت از صاحب نظران متعدد، نگاهی متفاوت به تاکسیرانی و مسائل این حوزه داشته است.در مستندِ گزارش این برنامه که پنجشنبه […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، تاکسیرانی به عنوان بخش مهمی از حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه بوده و بر این اساس غیرمحرمانه در این قسمت از برنامه خود با دعوت از صاحب نظران متعدد، نگاهی متفاوت به تاکسیرانی و مسائل این حوزه داشته است.در مستندِ گزارش این برنامه که پنجشنبه دوم دی ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود، غیرمحرمانه برای مطلع شدن از موقعیت و وضعیت تاکسیرانی سراغ مهدی چمران؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران رفته است. در این گفت و گو چمران به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی و برنامه های شورای شهر تهران پیرامون این مساله اشاره می کند. همچنین در بخش دیگری از این مستند، علی نوذرپور؛ رئیس هیات مدیره جامعه مهندسان شهرساز ایران به مسئله عدم حمایت کافی دولت از تاکسیرانی پرداخته و هماهنگی بیشتر بین بانک ها و خودروسازان را به عنوان یکی از راه های برون رفت از مشکلات این بخش، قلمداد می کند.
در مناظره غیرمحرمانه که جمعه سوم دی ماه ساعت 21 از شبکه دو با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می رود، مسعود طبیبی؛ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و سید وحید سعادت؛ سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته اند.
واکاوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور و تشریح برنامه های ستاد حمل و نقل و سوخت کشور در خصوص بالا بردن سطح کیفی تسهیلات تاکسی داران از جمله محورهای این مناظره است.
غیرمحرمانه تا کنون موضوعات مختلفی را چون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، فرصت ها و تهدیدهای گردشگری در ایران، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در کشور، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی، آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی، اوقات فراغت، اجاره بهای مسکن، فرهنگ مدارا، بررسی اقتصاد بدون نفت، طرح تحول نظام سلامت و … مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است.
مستند مناظره غیر محرمانه به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15:30 و یکشنبه ساعت 13:30 خواهد بود.انتهای پیام/