عضو تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: حل مسئله اقتصاد در ایران دیر شده و به تاخیر افتاده است انتظار داریم که نیمه دوم حل شود

به گزارش ندای گیلان، محسن رضایی در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید صومعه سرا، اظهار کرد: می خواهند بر احساسات ما پابگذارند که ایران تحریک شود تا یک حرکت شتابزده انجام دهیم.

وی افزود: ما لشکرهایمان را، موشک هایمان را، دانش دفاعی مان را در همین جنگ پیدا کردیم و همین اقتدار بود که دشمنان را از طمع به ایران بازداشته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایران کشتی آرامی است که جنسش از خون شهدا است.

وی با بیان اینکه قرآن مجید می فرماید خریدار شهدا خداست، گفت: پدران،مادران همسران شهدا با خانواده شهدا معامله کردند.

رضایی با بیان اینکه اگر شهادت طلبی از ایران و جهان اسلام حذف شود از قرآن و اسلام چیزی باقی نمی ماند، گفت: شهادت رمز حیات بخشی مسلمانان و آزادی بخش شان است و تنها راهی است که ظلم وستم را کنار می زند.

عضو مجمع تشخیص گفت: تحرکات کشورهای منطقه مانند عربستان و ترکیه در داخل کشور خود نیز با موافقت و مخالفت هایی همراه است.

رضایی با اشاره به حادثه منا که حجاج ایرانی و سایر کشورهای اسلامی را زیر دست و پا له کردند، گفت: قبل این حادثه نیز با روکردن مباحثی مانند جزایر ایرانی، تغییر خلیج فارس به خلیج عرب و … قصد تحریک ایران را دارند.

وی با اشاره به بازداشت نیروهای آمریکایی، عنوان کرد: کافی بود یک درگیری ایجاد شود آمریکایی ها مجهز و مسلح و نیروهای ما هم مجهز و مسلح بودنداما نیروی دریایی سپاه ما با یک تاکتیک مشخص آن ها را محاصره کرد.

رضایی ادامه داد: برادران ما می دانستند هم باید تدبیر به خرج بدهند و هم شجاعت و اقتدارشان را نشان بدهند.

عضو تشخیص مصلح نظام گفت: چند ساعت بعد تمام خبرگزاری ها تصاویر بازداشت نیروهای آمریکایی توسط ایران را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه باید راه گذشته را ادامه دهیم، گفت: امنیت، سیاست و دفاع در نیمه اول راه حل شده است و باید اقتصاد و صنعت و اشتغال هم حل شود

رضایی با بیان اینکه برخی می خواهند در دعواهای اول راه بمانند، گفت: اگر کسی ادعایی دارد بیاید نیمه دوم این راه را حل کند و دولت و مجلس باید اقتصاد را حل کنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: حل مسئله اقتصاد در ایران دیر شده و به تاخیر افتاده است انتظار داریم که نیمه دوم حل شود.

وی با بیان اینکه مسئله دوم امنیت بیرون از مرزها است، افزود: این جنگ های اطراف کشور می خواهند ناامنی را به کشور ما بیاورند و باید نسبت به این جنگ احساس مسئولیت کنیم.

رضایی با تأکید بر اینکه باید این آتش ها تمام شود، ادامه داد: این کشور ها ناامنی شان به نفع قدرتمندان است که می خواهند نا امنی را به ایران اسلامی سرایت دهند.

وی اظهار کرد: اگر لبنان سوریه و یمن سقوط کند به مرزهای ما می ایند و شهیدی که خارج از مرزهای ایران به شهادت می رسد شهید دفاع از امنیت ملی است.