رئیس کل دادگستری گیلان گفت:مبارزه با مفاسد اجتماعی از وظايف دستگاه هاي قضايي است و ما تحت تاثير هيچ مسيري جز مسير قانون نیستيم .

به گزارش خبرنگار ندای گیلان،احمد سياوش پور  در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گیلان(سایر خبرهای جلسه و تصاویر+) با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتي بايد با حداقل هاي موجود كارهاي بزرگي انجام دهند اظهار داشت:در مسير عادي سازي كار كردن اقتصاد مقاومتی نیست بلکه اقتصاد مقاومتي نياز به يک اراده قوي دارد.
رئیس  کل دادگستری استان گیلان افزود: دستگاه قضايي معتقد است كه باید با شما همراه باشد و با ظرفیت قانوني خود برخي مشكلات را با تعامل حل كند.
وي با تاكيد بر اينكه بايد تلاش كنيم توقفی در راستاي توليد در كارگاه هاي استان ديده نشود ادامه داد:راضي نيستيم كه مديري در مسير غير قانوني عمل كند و با آن برخورد قضايي شود چرا كه اعتقاد داريم ابتدا بايد هشدارهاي لازم داده شود.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه خسارت يک مدير يک خسارت ملي است تاکید کرد:مبارزه با مفاسد اجتماعی از وظايف دستگاه هاي قضايي است و ما تحت تاثير هيچ مسيري جز مسير قانون نيستيم .
وي افزود:همه عهد بستیم در مسیر سالم حركت كنيم و توسعه شفاف يک توسعه پايدار است.