نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان گفت: امکانات و تجهیزاتی که از وزارتخانه به استان گیلان اختصاص یافته است با نظارت دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان‌ها ارسال می‌شود تا در مراکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری برسد.

به گزارش ندای گیلان،نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان بار دیگر با تاکید بر نیاز مراکز بهداشتی – درمانی به تجهیزات و امکانات حفاظتی گفت: کادر درمانی تمام توان خود را برای خدمت گذاری به بیماران گذاشته و با امکانات موجود از هیچ تلاشی روی گردان نیستند.

دکتر شادنوش افزود: امکانات و تجهیزاتی که از وزارتخانه به استان گیلان اختصاص یافته است با نظارت دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان‌ها ارسال می‌شود تا در مراکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری برسد.

ذبیح ا… نیکفر، رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز با قدردانی از نیرو‌های نظامی به ویژه سپاه پاسداران که برای مقابله با بیماری کرونا و گندزدایی در شهر‌های مختلف به میدان آمدند گفت: جا دارد برای تامین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز کادر بهداشتی و درمانی هم که مستقیم و بدون واسطه با بیماران در ارتباط هستند به حد کافی اقدام کرد.