مدیرآموزش و پرورش صومعه سرا گفت: با همکاری بسیج دانش‌آموزی تجمع«سلیمانی‌های فردا» با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز در مجموعه ورزشی عظیم صدیقی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،حسین بالو مدیرآموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه استقلال، آزادی و خوباوری در عرصه‌های مختلف را از نتایج موثر و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آموزش و پرورش هر سال در کنار بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برنامه‌هایی را برای ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با بیان فعالیت 157 مدرسه در سطح شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر با نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس و به صورت نمادین با حضور مشاور امور بانوان در مدرسه حافظ گوراب‌زرمیخ برگزار می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی در ایام‌الله دهه فجر از دیگر برنامه‌های این نهاد است؛ تصریح کرد: با همکاری بسیج دانش‌آموزی تجمع  «سلیمانی‌های فردا» با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز در مجموعه ورزشی عظیم صدیقی این شهرستان برگزار می‌شود.

بالو با بیان اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر قرائت وصیت‌نامه شهدا در مراسم صبحگاهی در کلیه مدارس اجرا می‌شود؛ خاطرنشان کرد: مرکز نماد که یک مرکز مراقبت از دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است، با مشارکت 14 اداره در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.