دو تن از مردان که پدر و پسر و مزدوج هستند، با دوربین گوشی خود از صحنه‌‌های تجاوز فیلم گرفته‌اند…

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،8 مرد به دلیل تجاوز به یک دختر آلمانی ۲۸ ساله که برای شرکت در جشن سال نوی میلادی به وین، پایتخت اتریش رفته بود، به زندان‌های دراز مدت محکوم شدند. متهم نهم به دلیل فقدان مدرک از زندان آزاد شد.

 بنا به گزارش خبرگزاری اتریش، دادگاه بخش وین ۸ مرد عراقی را که به‌طور گروهی به یک دختر آلمانی تجاوز  کرده بودند، به زندان‌های دراز مدت بین ۹ تا ۱۳ سال محکوم کرد. کارینا فهرینگر، دادستان وین، برای متجاوزان تقاضای اشد مجازات کرده بود.


چگونگی وقوع جرم
بنا به گزارش پلیس، چهار تن از مردان یادشده، ابتدا دختر آلمانی ۲۸ ساله را که تحت تاثیر شدید الکل قرار داشت، تعقیب کردند. آنها او را به آپارتمانی که پنج مرد دیگر در آن بودند، کشاندند و یکی پس از دیگری به او تجاوز کردند.
این مردان که بین ۲۲ تا ۴۸ ساله هستند و نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند، بین ماه مه تا دسامبر سال ۲۰۱۵ به اتریش وارد شده‌اند. تقاضای پناهندگی پنج تن از متجاوزان، از سوی مقامات اداری اتریش در حال بررسی است.
به‌جز یک تن، همگی اتهام‌های وارده را به این بهانه‌ رد کرده‌اند که رابطه جنسی با قربانی، با موافقت خود او برقرار شده و یا این که اصلا در محل حضور نداشتند.

مدارک انکارناپذیر
مدارک و شواهد،خلاف ادعای آنان را ثابت می‌کند.
دو تن از مردان که پدر و پسر و مزدوج هستند، با دوربین گوشی خود از صحنه‌‌های تجاوز فیلم گرفته‌اند.
ادعای متجاوزان که تحت تاثیر الکل قرار داشته و هشیار نبوده‌اند از سوی کارشناسان دادگاه‌ رد شده است.
هم دادستان و هم وکیل متجاوزان‌، هر دو به رای دادگاه بخش اعتراض کردند. قرار است به‌زودی دادگاه تجدید نظر پرونده‌ آنان را مورد بررسی قرار دهد