زنی که برای شکایت به پلیس مراجعه کرده بود گفت:در حالی که گمان می کردم مرد شیطان صفت پس از سرقت طلاها و پولم از خانه می رود با تهدید چاقو از من خواست ساکت شوم تا نیت پلیدش را اجرا کند.

به گزارش ندای گیلان،مرد جوان که نظافت ساختمانی بود با اطلاع از تنها بودن یک زن پای در خانه‌اش گذاشت و پس از سرقت، سناریوی شیطانی را عملی کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی در توضیح این خبر گفت : روز 22 اسفند ماه سال گذشته زن 50 ساله ای با حضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادعا کرد که سارق جوانی پس از حضور در خانه اش و سرقت اقدام به آزار و اذیت وی کرده است.

این زن در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : داخل خانه در حال استراحت بودم که متوجه سر و صدا از داخل حیاط خانه شدم ؛ توجهی نکردم و مشغول دیدن سریال مورد علاقه ام بودم که ناگهان از داخل اتاقی که بالکن خانه در آن قرار داشت ، مرد جوانی با صورت پوشیده وارد اتاق پذیرایی شد ؛ ترسیده بودم و قصد داشتم تا با فریاد زدن از همسایه ها کمک بخواهم که ناگهان این شخص به سمت من حمله ور شد و ضمن ضرب و شتم ، با تهدید چاقو مرا تهدید کرد که اگر سر و صدا کنم مرا خواهد کشت ؛ این شخص با نوارچسب دست و پایم را بست و پس از آن دقیقا به داخل اتاقی رفت که من طلاجات خودم را در آنجا نگهداری می کردم ؛ پس از سرقت طلاجات و پول داخل خانه فکر می‌کردم که این شخص از خانه خارج می شود اما وی با تهدید چاقو ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در آن شرایط که دست و پایم بسته شده بود قادر به انجام هیچ کاری نبودم .

با توجه به اظهارات شاکیه ، کارآگاهان اداره شانزدهم اطمینان پیدا کردند که سارق کاملا به شرایط زندگی و همچنین محل نگهداری طلاجات در داخل خانه شاکیه آشنایی داشته ؛ لذا در ادامه تحقیقات از اطرافیان مالباخته در دستور کار قرار گرفت و اطلاع پیدا کردند مدتی پیش جوانی 30 ساله برای نظافت ، چند روز در خانه این زن حضور داشته است ؛

در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که زن 50 ساله بدون انجام هرگونه تحقیقات در خصوص این شخص و یا درخواست از شرکت های خدماتی اقدام به بکارگیری این جوان به عنوان کارگر خانه کرده است .

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته محدوده  محل زندگی شاکیه موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ متهم در شب سرقت شدند ؛ با شناسایی خودرو ، کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک خودرو در شهرستان کرج کرده و اطلاع پیدا کردند که خودرو آخرین بار با شرایط اقساط و به صورت قولنامه ای به شخصی به نام امیرهوشنگ ( 34 ساله ) فروخته شده است .

با شناسایی تصویر امیرهوشنگ به عنوان نیروی خدماتی که چند روز در خانه زن تنها حضور داشته ، کارآگاهان با انجام اقدامات تکمیلی اطمینان پیدا کردند که امیرهوشنگ همان متهم پرونده است که با صورت پوشیده وارد خانه شده و پس از سرقت پول و طلاجات وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است .

سرانجام با شناسایی مخفیگاه امیرهوشنگ در محدوده خیابان احسان در شرق تهران ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی روز 19 فروردین ماه امسال اقدام به دستگیری وی کردند ؛

امیرهوشنگ در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت و آزار و اذیت شاکیه شد اما پس از پیدا شدن رشته دستبند متعلق به شاکیه و همچنین اعلام نظریه پزشکی قانونی ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت و همچنین آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد .

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ” به عنوان کارگر روزمرد صبح ها در محدوده خیابان … منتظر می ماندم تا شاید برای کار استخدام شوم تا اینکه یک روز خانم میانسالی به من مراجعه کرد و عنوان داشت که چند روزی برای نظافت و کارهای خدماتی نیاز به کارگر دارد و به این شکل به خانه زن تنها راه پیدا کردم . خانه ی شاکیه خانه ای ویلایی و قدیمی است ؛ در چند روزی که داخل خانه کار می کردم متوجه شدم که او به تنهایی زندگی می کند و مقادیر قابل توجهی نیز پول و طلاجات در خانه دارد ؛ از همان زمان بود که فکر سرقت پول و طلاجات به سرم افتاد تا اینکه در شب سرقت ، از طریق دیوار ، خودم را به داخل حیاط رساندم و نقشه ام را به اجرا گذاشتم .

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعترافات صریح متهم به سرقت و همچنین اقدام به آزار و اذیت شاکیه ، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

بیشتر از حوادث در ندای گیلان بخوانید:

برای دادن خرج زندگی خواهر و برادرم مجبور به ارتباط نامشروع شدم/مرا به مواد مخدر سوق دادند تا از من سوء استفاده کنند