نماینده نیروهای شرکتی راهداری رشت با گلایه مندی از عدم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت؛ انتظار داریم تا مطالبات بحق نیروهای شرکتی براورده شده و تبعیض و ناعدالتی های موجود برطرف شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت نماینده نیروهای حجمی راهداری شهرستان رشت ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای جبار کوچکی نژاد در جهت رفع مشکلات سطح شهرستان های رشت و خمام افرود؛ چهار دوره نماینده مردم شدن لیاقت میخواهد که وی با عملکردش مورد وثوق مردم است.
عبدالرضا براری با گلایه مندی از عدم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت؛ انتظار داریم تا مطالبات بحق نیروهای شرکتی براورده شده و تبعیض و ناعدالتی های موجود برطرف شود.
وی افزود؛ نیروهای شرکتی حتی از دریافت یا ضمانت وام هم محروم هستند که بیشترین کار اثرگذار را نیز بر روی ماشین آلات در جاده ها انجام می دهند.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشت نیز در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل گفت؛ راهداران فرشتگان گمنام جاده ها هستند که در فصول گرما و سرما برای تسهیل در عبور و مرور مردم و حمل و نقل ارزاق و مایحتاج عمومی در حال تلاش شبانه روزی هستند.
نیما شفقی ضمن تقدیر از جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و دولت نیا نماینده وی در جهت حمایت از راهداران و پیگیری مطالبات آنان در سطح ملی گفت؛ در سالهای اخیر تلاش های این نماینده مجلس در جهت تلاش برای آسفالت راه های روستایی ستودنیست.