۱۰۰۰ متر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار در حوزه شهری بخش سنگر با اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیون ریال جهت افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت، با حضور محمدرضا احمدی سنگری نماینده شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان پروژه احداث ۱۰۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیون ریال در بخش سنگر شهرستان رشت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

درحاشیه این مراسم دکتر محمدرضا احمدی ضمن بازدید از اجرای پروژه مذکور اظهار داشت: تلاش های کارکنان امور توزیع برق سنگر و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیرو سپاسگزاری است و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم و رفع موانع موجود، خدمت رسانی در این حوزه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

همچنین محمد اسماعیل هنرمند در این آیین ازتلاشهای امور های توزیع برق شهرستانها و همچنین از صبر و شکیبایی و همراهی خوب مردم قدردانی کرد و گفت: در سال ۹۹ بیش از ۳۲ کیلومتر شبکه سیمی و فرسوده در شهر سنگر با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال با کابل خودنگهدار تعویض شده است و از ابتدای سال جاری نیز تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار متر دیگر از شبکه های سیمی فرسوده این بخش با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال جایگزین شده اند.

وی افزود: امروز نیز ۱۰۰۰ متر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار در حوزه شهری بخش سنگر با اعتباری معادل ۱۵۰۰ میلیون ریال جهت افزایش ضریب پایداری شبکه های توزیع برق به بهره برداری رسیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (اپلیکیشن برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها  محسوب می شود و برای تحقق این مهم مشترکین محترم می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار  و نصب این اپلیکیشن  جامع  و کاربردی از مزایای آن  استفاده کنند.