محمد علی نجفی گفت: تا هفته دولت بخش اعظمی از مشکلات آب شرب دیلمان برطرف می‌شود.

ندای گیلان-سیاهکل:محمدعلی نجفی عصر امروز در سفر به شهرستان سیاهکل، ضمن قدردانی از پیگیری فرماندار سیاهکل و ایجاد فضای مناسب در این شهرستان، اظهار داشت: فضایی که امروز در گیلان حاکم است بسیار مطلوب است و از 2 سال گذشته هیچ‌گونه گزارشی که نشانه افزایش مشکلات در استان بوده باشد، وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه تا هفته دولت بخش اعظمی از مشکلات آب شرب دیلمان برطرف می‌شود و در پایان سال 95 روستای بالای 20 خانوار بدون گاز در شهرستان سیاهکل نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: پمپ بنزین و پمپ سی.ان.جی به‌زودی به تعداد موجود اضافه خواهد شد و کشتارگاه نیمه صنعتی جهت احداث در حال پیگیری است.

استاندار گیلان با بیان اینکه از ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی به شهرستان سیاهکل استقبال می‌‌کنیم، گفت: بودجه 51 شهرداری استان گیلان به‌غیر از کلان‌شهر رشت روی هم حدود 250 میلیارد تومان است که یک گروه سرمایه‌گذاری قرار است همین مقدار را در حوزه گردشگری سیاهکل هزینه کند که می‌تواند تاثیر بسزایی در رونق و شکوفایی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان داشته باشد.

نجفی با اشاره به اینکه 3 ایستگاه آنتن‌دهی دیجیتال صدا و سیما در منطقه ایجاد می‌شود و مشکل عدم آنتن‌دهی را برطرف می‌کند افزود: با پیگیری فرماندار شهرستان سیاهکل و برطرف شدن مشکل برق رسانی به ایستگاه‌ها این معضل به زودی حل خواهد شد.