معاون فرماندار ماسال با اشاره به افزایش میزان طلاق در جامعه، بر لزوم ارتقای آگاهی و مهارت های زندگی جوانان پیش و پس از ازدواج تاکید کرد.

به گزارش ندای گیلان از ماسال، جعفر صفری در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی پیش از ازدواج جوانان شهرستان با بیان اینکه یکی از مهمترین و حساس‌ترین تصمیم زندگی هر فردی ازدواج و انتخاب همسر است، گفت: افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند در موقعیت بسیار مهمی قرار دارند که نیاز است با ارتقای اطلاعات و آگاهی‌های خود انتخابی صحیح و زندگی مشترک موفقی را پایه گذاری کنند.

معاون فرماندار ماسال با اشاره به افزایش پرونده‌های طلاق در دادگاه‌های خانواده، تصریح کرد: افرادی که امروز بر اثر اختلاف خانوادگی به دنبال جدایی هستند شاید روزی فکر این موضوع را هم نمی کردند که آن همه علاقه و صمیمیت اوایل ازدواج از بین برود و کارشان به جدایی ختم شود.

صفری چند سال ابتدایی هر زندگی مشترک را مهمترین لحظات عمر هر انسانی دانست و گفت: انسان خوشبخت کسی است که در تمام مراحل زندگی با همان احساس خوش ابتدای زندگی مشترک، زندگی خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: انسان هنرمند و فرد خوشبخت کسی است که اول از همه علایق و حساسیت های طرف مقابل خودش را به خوبی شناسایی کند و همیشه سعی نماید خود را به جای طرف مقابل بگذارد تا رفتار صحیحی را از خود ارائه دهد.

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم پرهیز از لجبازی، تندخویی و واکنش سریع در فضای زندگی مشترک، گفت: هدف بزرگ زندگی حفظ زندگی و به هم نخوردن آن است و باید به این فکر کنیم که به خاطر مسائل کوچک و جزئی از این هدف بزرگ که همان تداوم زندگی مشترک و سعادتمندی است دست برنداریم.