فرماندار ماسال با تاکید بر عدم وجود تبعیض در خدمات رسانی به مردم گفت:تکریم ارباب رجوع از جمله موارد حقوق شهروندی است.

به گزارش ندای گیلان از ماسال، محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال گفت: ادامه ی حیات و پیشبرد برنامه ریزی های هر جامعه به میزان مقبولیت برنامه ریزان در بین افراد جامعه وابسته است.

وی با تاکید بر لزوم تامین سازو کارها و  نیازمندی ها ی اداره ی جامعه در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم، اظهار داشت: وقتی مردم به اراده ی حاکمیت برای حل مسائل خود پی ببرند، مقبولیت در جامعه ادامه خواهد یافت.

فرماندار ماسال ادامه داد: خوشبختانه با وجود مقام معظم رهبری و تذکرات به جای ایشان، کاستی های نظام همواره رفع و تنظیم می شود و با وجود این ساختار نظام جمهوری اسلامی مشکلی نخواهد داشت.

قاسم نژاد عدم وجود صداقت در قبال مردم، بی توجهی به اخلاق اسلامی، فقدان راهبرد و برنامه ریزی جهت طبقات مختلف جامعه و نادیده انگاشتن آرای مردم را زمینه ساز زیر سؤال رفتن مشروعیت حاکمیت دانست و خاطرنشان کرد: در همین سالهای اخیر شاهد فروژاشی نظام سیاسی برخی از کشورها به جهت فقدان مقبولیت عمومی بوده ایم.

وی با تاکید بر عدم وجود تبعیض در خدمات رسانی  به مردم و رعایت حقوق شهروندی گفت: تامین امکانات مورد نیاز شهروندان در حوزه های مختلف و تکریم ارباب رجوع از جمله موارد مربوط به حقوق شهروندی است که ادارات شهرستان باید به آن به طور ویژه توجه نمایند.

فرماندار ماسال با اشاره به حقوق متقابل دولت و ملت اظهار داشت: بر اساس آموزه های دینی و قانون اساسی حق حاکمیت بر مردم و مردم بر حاکمیت دوطرفه است و مردم نیز باید به اجرای قوانین پایبند باشند.

قاسم نژاد افزود: ما به عنوان مسئولین نظام که داعیه ی عدالت خواهی داریم باید رفتار و کردار خود را بر اساس موازین دینی و قانونی تنظیم کنیم و در صورتی که این کار را انجام دهیم رضایت الهی و مردم را در پی خواهد داشت.

 امام جمعه ی شهرستان ماسال نیز در این جلسه با تاکید بر بررسی مشکلات و موانع پیش روی حقوق شهروندی به صورت مصداقی، اظهار داشت: باید با آسیب شناسی دقیق مسائل و مشکلات مردم،‌نسبت به ارتفاع آن دسته از آسیب هایی که با اختیارات شهرستانی قابل رفع شدن هستند، اقدام نماییم.

سیدهادی موسوی تکریم ارباب رجوع و  داشتن برخورد مناسب با مردم از سوی مسئولین را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح داشت: مدیران باید در برخورد با ارباب رجوع از ویژگی صبر برخوردار باشند و این روحیه را در میان کارکنان اداره ی خویش نیز ترویج کنند.