شهردار رشت ضمن تاکید بر تقویت همکاریهای دو جانبه شهرداری، اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: افزایش تعامل شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری ثمرات خیلی خوبی برای شهر دارد و موجب رفع چالشها می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه با اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهار داشت: اعتماد خوب و سازنده‌ای بین مجموعه شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری وجود دارد.

شهردار رشت اضافه کرد: هر آنچه که در اختیار شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی‌ است، از انواع و اقسام عوارض های دریافتی و کلیه درآمدها متعلق به مردم است و صرف عمران و تقویت خدمات متنوع شهری می‌شود.

سید امیر حسین علوی تصریح کرد: در کمیسیونهای ماده صد و بعضا ۷۷ در بحث قیمت‌ گذاری‌ املاک دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم و لازم است شهرداری، اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری در این مورد چاره‌اندیشی نمایند تا خدای ناکرده حقوق عامه شهروندان ضایع نشود.

وی اختصاص تعدادی کارشناس خبره و مورد اعتماد اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه نظارت بر فرآیند تصمیم‌گیری و قیمت‌گذاری املاک حوزه کمیسیون ماده صد را خواستار شد و گفت: باید به گونه‌ای در این جهت با تعامل و همکاریهای مشترک حرکت کنیم که منافع شهر به خطر نیافتد.

شهردار رشت در پایان اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در برهه‌ای از زمان قرار گرفته که با وجود همه چالشهای درآمدی و افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها به سختی در حال پیشبرد اقدامات و تکالیف خود در حوزه‌های مختلف شهری است، بنابراین تقویت همکاری شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌تواند ثمرات خیلی خوبی برای شهرمان داشته باشد.