سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه در هفته دولت امسال 53 طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در شهرستان آستارا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این طرح ها در شرایط اقتصادی امروز کشور می‌تواند بخشی از نیاز بازار داخلی را تامین و با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی جدید ، ارزآوری نیز برای کشور داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان از آستارا، ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت شاهد بهره‌برداری یپروژه‌ های تولیدی ، صنعتی و اقتصادی در شهرستان بندری و مرزی آستارا بودیم.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 53 طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در شهرستان آستارا افتتاح می‌شود، گفت: طرح های امروز با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست استانداری گیلان افزود: این طرح ها در شرایط اقتصادی امروز کشور می‌تواند علاوه بر اینکه بخشی از نیاز بازار داخلی را تأمین کند با صادرات محصولات زمینه ارز آوری را نیز فراهم کند.