نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش ندای گیلان: مهرداد لاهوتی با اشاره به نیاز این شهرستان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان لنگرود اظهار داشت: احداث بیمارستان جدید لنگرود 58درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه احداث بیمارستان لنگرود از بهمن‌ماه سال 89 آغاز شده است، افزود: 240 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این بیمارستان اعتبار اختصاص داده شده است تا این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به جذب اعتباراتی از محل ماده 180 و سفر اخیر وزرای راه و شهرسازی و بهداشت به گیلان، گفت: بیمارستان لنگرود تا اسفند 94 به بهره‌برداری می‌رسد.
لاهوتی با بیان اینکه بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود در زمینی به مساحت 45هزار و 265 متر مربع در حال ساخت است، تصریح کرد: زیربنای این بیمارستان 11 هزار و 200 مترمربع است که در سه طبقه و با سازه بتنی در حال احداث است
وی با بیان اینکه تا کنون وزارت راه و شهرسازی برای ساخت این بیمارستان حدود 100میلیارد ریال هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: لنگرود در حال حاضر دارای یک بیمارستان دولتی است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به احداث خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیز بیمارستان فعلی لنگرود، اظهار داشت: توسعه حوزه بهداشت و درمان در دستور کار مسئولان اجرایی شهرستان است.
لاهوتی با بیان اینکه اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان لنگرود است، افزود: تلاش می‌کنیم امسال و تا نیمه نخست سال آینده پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان به بهره‌برداری برسد./تسنیم