بمنظور دسترسی عادلانه بیمه شدگان به امکانات درمانی مجهز و خدمات تخصصی، ایجاد بیمارستان های زنجیره ای میلاد در مناطق مختلف کشور از برنامه های کلیدی این سازمان است.

ندای گیلان :سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی همتی با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: احداث بیمارستان های زنجیره ای میلاد در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است و پروژه های درمانی متعددی در کشور در حال اجراست.
وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان میلاد محدود به تهران نیست، گفت: سال گذشته، بیمارستان تامین اجتماعی 300 تختخوابی پیامبر اعظم(ص) کرمان با عنوان «میلاد 2» افتتاح شد که یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب شرق کشور است که می تواند مرکز ریفرال بیمارستان های جنوب شرق کشور باشد و علاوه بر پاسخ به نیازهای درمانی مردم منطقه، در جذب گردشگران سلامت نیز نقش موثری داشته باشد.
همتی ادامه داد: در سال جاری نیز بیمارستان هایی با برند میلاد در شهرهای بیرجند و ایلام افتتاح می شود تا بیمه شدگان و بیماران از امکانات تخصصی آنها بهره مند شوند و نیاز به مراجعه به بیمارستان میلاد تهران کمتر شود.
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد با یکهزار و یکصد تخت از حدود 14 سال پیش در حال خدمات رسانی به بیماران مختلف از جمله بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
ضمن اینکه این بیمارستان از بیمارستان های تابعه سازمان تامین اجتماعی به شمار می آید/ایرنا