شهردار لاهیجان گفت:استفاده از جوانان و بانوان يكی از قول های رييس جمهور محترم بود كه امروز با تأكيد ها و حمايت های استاندار گيلان در حال اجرا می باشد و جاي تقدیر دارد.

به گزارش ندای گیلان  مسعود كاظمی اظهار داشت: استفاده از جوانان و بانوان يكی از قول های رييس جمهور محترم بود كه امروز با تأكيد ها و حمايت های استاندار گيلان در حال اجرا می باشد و جاي تقدیر دارد.
وی با اشاره به تشكيل جلسات ستاد خدمات سفر شهرداری لاهيجان از بهمن ٩٦، اظهار كرد: سعي كرديم شرايط را براي تردد مناسب مردم فراهم كنيم و تذكر امام جمعه محترم مبني بر آسفالت معابر را در دستور كار قرار داديم.
كاظمي اضافه كرد: شهرداری با تمام توان شرایط برای میزبانی مطلوب از مسافران را فراهم كرد.
وی افزود: گل آرایی معابر و میادین و کوچه های قدیمی، سفره هفت سین شناور در استخر، برپایی سفره هفت سین بزرگ در جلوی ساختمان شهرداری و کمپ اقامتی، پاکسازی معابر سطح شهر، لکه گیری آسفالت خیابانها، نظافت سرویس های بهداشتی، آماده سازی نمازخانه ها، آماده کردن کمپ های اقامتی، نصب المان های نوروزی در سطح شهر از جمله اقدامات برای استقبال از نوروز 1397 در شهر لاهیجان بود.
کاظمی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان برای فراهم نمودن فضای شاد و پر نشاط برای شهروندان و مسافران برنامه های متنوعی تدارک دید، گفت: شهرداری لاهیجان به منظور اجرای موسیقی در مناسبت های مختلف اقدام به تشکیل گروه موزیک کرده است که همزمان با نوروز نخستین اجراهای خود را برای همشهریان و مسافران انجام داد.
وی افزود: گروه موزیک شهرداری لاهیجان هر روز صبح در حاشیه استخر و نقاط گردشگری با اجرای موسیقی زنده و شاد فضای جدیدی را در این منطقه ایجاد کرد و با توجه به طرح شب های روشن لاهیجان كه توسط دكتر سالاري استاندار گيلان تصويب و ابلاغ شد، هر شب در کنار خانه روستایی باغ ملی نیز به اجراي برنامه های شاد پرداخت.
شهردار لاهیجان اضافه کرد: اجرای برنامه های هنری و نمایشی و موسیقی در هر روز عصر در حاشيه استخر و هر شب در خانه روستایی باغ ملی با حضور هنرمندان بخش دیگری از برنامه های شهرداری در نوروز 1397 در شهر لاهیجان بود تا شهروندان و مسافران نوروز متفاوتی را شاهد باشند.
کاظمی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به همراه مدیران شهرداری در گلزار شهدا سال نو را با خانواده های معظم شهدا آغاز کرديم تا با شهداي انقلاب تجديد پيمان كنيم و سپس با اهدای سوغات و بسته های فرهنگی از نخستین مسافران استقبال كرديم.
وی افزود: اجرای برنامه رادیویی در صبح در ضلع شمالی استخر و موسیقی در شب های روشن لاهیجان در باغ ملی از برنامه های هنری دیگری در جشنواره نوروزي لاهيجان بود.
وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری لاهیجان در این ایام با تلاش شبانه روزی فضای مناسبی را برای استقبال از نوروز فراهم کردند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیز در تدارک وسیع شهرداری برای نوروز 1397 نقش مهمی ایفا کرد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، حضور در برنامه های زنده صدا و سیمای مرکز گیلان برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، نظرسنجی های روزانه از مسافران و شهروندان از جمله برنامه های فرهنگی در نوروز ١٣٩٧بود.