اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدحسین واثق کارگرنیا عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اعلام تصویب بودجه چهار میلیارد تومانی برای روابط عمومی شهرداری رشت گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۵ در بخش روابط عمومی شهرداری شهر رشت ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ارائه […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدحسین واثق کارگرنیا عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اعلام تصویب بودجه چهار میلیارد تومانی برای روابط عمومی شهرداری رشت گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۵ در بخش روابط عمومی شهرداری شهر رشت ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی و ارائه برنامه های روابط عمومی این مبلغ با کسر سه میلیارد به چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان کاهش یافت و به تصویب شورای اسلامی رسید.

واثق کارگرنیا اهم برنامه های روابط عمومی را برگزاری جشنواره ها، همایش ها و برگزاری کنگره هشت هزار شهید اعلام کرد و گفت: بیشترین برنامه ها روابط عمومی در فصل بهار و تابستان است که این برنامه بیشتر در راستای ترویج فرهنگ استان گیلان و آشنایی مسافرین با آیین و رسوم محلی شهر رشت و استان گیلان می باشد.

وی میزان هزینه های برگزاری جشنواره ها را در سال ۹۵ به ترتیب فصل ها اعلام کرد و گفت: فصل بهار ۹۷۰ میلیون تومان، تابستان یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان، پاییز ۵۴۰ میلیون تومان و زمستان ۷۴۵میلیون می باشد که جمع این هزینه ها چهار میلیارد و نیم خواهد بود.

وی پرداخت این بودجه را منوط به کسب درآمد شهرداری دانست و تصریح کرد: با توجه به هزینه اعلام شده درآمد شهرداری هرچقدر بالاتر رود میتواند از این درآمد برای بخش روابط عمومی شهرداری رشت استفاده کند.

واثق کارگرنیا همچنین در مورد مسدود شدن خیابان شریعتی و اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی در رشت عنوان کرد: این پروژه در ۲۷ نقطه از شهر باید اجرایی شود.

عضو هیات رییسه شورای شهر رشت اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۷۰ میلیارد هزینه شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه در خیابان شریعنی رشت به علت بارندگی به کندی پیش رفت و در صورت بهبود اوضاع جوی این منطقه کمتر از ۱۴ روز لوله گذاری می شود و پروژه این منطقه به اتمام می رسد.