فرماندار رودبار در نشست بررسی مشکلات دهستان بلوکات گفت: به۱۴ روستای دهستان بلوکات بخش رحمت آباد و بلوکات این شهرستان از سد آیت اله بهجت شهر بیجار آب رسانی می گردد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار ،محمد صالح ضیایی با بیان اینکه نگاه توسه محور، عدالت محور و متوازن به تمام مناطق شهرستان رودبار داریم،گفت: همه مشکلات را احصا کرده ایم و دهستان بلوکات که محرومیت بیشتری نسبت به سایر مناطق دارد مورد توجه مسئولان شهرستان رودبار و نماینده مجلس قرار دارد و طبق زمانبندی و بر اساس اعتبارات اختصاصی نسبت به حل مشکلات از مبادی استانی و ملی پیگیری و اقدام می کنیم.

وی از تلاش ها برای ساماندهی ساکنین پشت سد شهر بیجار گفت و افزود: تعریض پل امامزاده هاشم به شهربیجار هم در دست مطالعه قرار دارد و استاندار گیلان هم دستور مساعد را در این زمینه صادر کرده است.

فرماندار یادآور شد: نگاه دولت به طرح های اشتغالزایی و بوم‌گردی در سال رونق تولید ویژه است و در این راستا دهستان بلوکات گام های خوبی برداشته است، کمک می کنیم تا این طرح ها با شتاب بیشتری در این منطقه انجام شود.

ضیایی افزود: دولت تدبیر و امید در بحث آسفالت راهها و معابر روستاها و شهرهای رودبار اقدامات قابل توجهی انجام داده است و در گازرسانی هم تحولات بزرگی در این شهرستان طی سنوات اخیر انجام شده است.

وی گفت: دهیاران دهستان بلوکات نسبت به ساماندهی پسماندهای روستا اقدام نمایند.