کاپیتان داماش گفت:ما غیرقابل پیش بینی هستیم و مطمئن باشید امروز می‌بینید که رقیب سرسختی برای پرسپولیس خواهیم بود.

به گزارش ندای گیلان،محمد مختاری، کاپیتان باسابقه داماش گیلان در آستانه دیدار فینال جام حذفی و جدال با پرسپولیس گفت: ما مدتی تمرین نکردیم و طی چند روز گذشته برنامه آماده سازی خوبی داشتیم تا به فینال جام حذفی برسیم. با وجود بازیکنانی که حتی دیر به ما اضافه شدند تمرین خوبی داشتیم و حالا آماده این بازی حساس هستیم.

 

صد در صد دور بودن از مسابقات به ما لطمه زد و بعد از بازی نیروی زمینی تا الان تنها یک بازی دوستانه داشتیم تا در شرایط آمادگی باشیم. چون به هر حال این بازی فینال جام حذفی است بازیکنان ما انگیزه لازم را مقابل پرسپولیس دارند. وضعیت ما نامشخص بود و به یکباره تصمیم گیری شد که در این بازی حضور داشته باشیم.

به هیچ وجه دست و پا بسته نیستیم

کاپیتان داماش با اشاره به حریف قدرتمند تیمش در بازی امروز گفت: به هر حال پرسپولیس در هر شرایطی همان تیم باانگیزه است. در حال حاضر آنها بهترین تیم فوتبال ایران هستند و مطمئن باشید که به هیچ وجه دست و پا بسته نیستیم در بازی سایپا همین را نشان دادیم که چه شایستگی داریم.

مقابل ماشین سازی هم به این شکل بود با اینکه چندین بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. ما غیرقابل پیش بینی هستیم و مطمئن باشید امروز می‌بینید که رقیب سرسختی برای پرسپولیس خواهیم بود.

دیگر آب از سر ما گذشته است

مختاری درباره نگرانی بابت داوری و مسائلی که در آخرین بازی نیز گریبان این تیم را گرفت گفت: دیگر آب از سر ما گذشته است. به نظرم از داوری بازی ما با نیروی زمینی که کل ایران آن را دیده‌اند بدتر هرگز رقم نمی‌خورد. همین داور در بازی سپاهان و پرسپولیس داور پشت خط بود و همه دیدند که چه شد. آرزوی یک شهر با تصمیمات اشتباه این آقا بر باد رفته و بعد بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی هم قضاوت می‌کنند.

من نفر اول هستم که قراردادم را تمدید می‌کنم

مدافع داماش درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: در هر صورت که ما قهرمان شویم یا پرسپولیس قهرمان شود، چه داماش فصل بعدی لیگ یک، دو یا حتی سه هم باشد من نفر اول هستم که قراردادم را تمدید می‌کنم و فکر دیگری نخواهم داشت. ما در حال حاضر تصمیم داریم جایگاه اصلی داماش را نشان بدهیم که لیگ برتر است؛ این حق داماش نیست که در این سطح از فوتبال ایران باشد و می‌خواهیم شایستگی‌های خود را برابر تیم پرسپولیس اثبات کنیم.ورزش3