مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمام به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خمام، متن پیام بدین شرح است:
پنجم آذر ماه سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلونی است که زمینه ساز تشکیل نهاد مردمی و پر افتخار بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.
امام خمینی (ره) بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس در مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود اما حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نشد بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
امروز بسیج و تفکر بسیجی که در فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) به عنوان لشکر مخلص خدا نامیده شده است، به مدد علم، بینش، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی و احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان و عدم وابستگی به جناح یا گروه خاصی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گلگون کفن بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را در خدمت به مردم شریف میهن اسلامی و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و انقلاب خواستارم.
فاطمه میرزانژاد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمام