فرمانده سپاه استان گیلان گفت: معتقدم به سبک غربی و لیبرال نمی‌توان کشور را اداره کرد و کاهش معنویت در جامعه ما را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله‌پور در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، مدیران و فرماندهان ایثارگر ادارات کل استان در سالن اجتماعات شرکت گاز گیلان با اشاره به دو گروه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر در دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: این گروه منابع دنیا را غارت می‌کردند و در چنین شرایطی امام(ره) فرمودند “زیر بار زور نرویم و به کسی هم ظلم نکنیم” اما این مسئله برای دشمن پذیرفتنی نبود.

فرمانده سپاه استان گیلان با بیان اینکه نظام سلطه و 2 بلوک شرق و غرب تمام توان خود را به‌کار گرفتند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند تصریح کرد: حتی در آخرین روزهای جنگ تحمیلی، ما را تهدید به بمباران هسته‌ای کردند و پس از جنگ تحمیلی نیز جنگ اقتصادی، امنیتی، ترکیبی و سایر جنگ‌ها را با ما آغاز کردند.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: امام(ره) معتقد بودند که این انقلاب را مردم به وجود آوردند و خود مردم هم باید این انقلاب را حفظ کنند” و به مردم اصول وحدت را آموختند و فرمودند از هیچ‌کس جز خدا نترسیم و حفظ جمهوری اسلامی بر همه واجب است.

وی با اشاره به ساده‌زیستی امام(ره) حتی تا آخرین روزهای عمر ایشان تصریح کرد: امام(ره) از میان ما رفتند اما 25 سال بعد، کاخ‌های صدام به دفتر کار سربازانِ خط امام تبدیل شد و عکس‌ها و پوسترهای امام  راحل در این کاخ نصب شد.

فرمانده سپاه استان گیلان تشکیل داعش را جزو نقشه‌ها و طرح‌های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: لشکر مجهز داعش را تشکیل دادند که ارتش‌های دنیا قادر به شکست این لشکر نبودند اما لشکر بدر و سربازان خط امام(ره) مقابل داعش ایستاد و آنان را شکست داد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) متصل خواهد شد ابراز داشت: امام(ه) در روزهای آخر عمر خود فرموده بودند این انقلاب نقطه آغاز انقلاب جهانی حضرت حجت است.

وی گفت: معتقدم به سبک غربی و لیبرال نمی‌توان کشور را اداره کرد و کاهش معنویت در جامعه ما را دچار مشکل خواهد کرد لذا باید در میان و قلب مردم حضور داشته باشیم و صداقت در گفتار و خدمت بی‌منت را که جزو باورهای امام(ره) بود سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها یادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ایثارگران در جبهه‌ها است‌.

سرهنگ پاسدار رضا رنجبر با بیان اینکه بسیجیان کارمند شبانه‌روز برای دفاع از انقلاب و اسلام در حال خدمت هستند خاطرنشان کرد: ما همچنان گوش فرمان هستیم تا این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم./تسنیم