سرپرست پرسپولیس در اظهاراتی عجیب گفت:به احترام هواداران‌مان مردم و بیننده‌ها چند بار برای بازی به زمین آمدیم اما مسئولان داماش مسئله را لوث کردند.

به گزارش ندای گیلان،محسن خلیلی پس از قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی و در واکنش به اتفاقات رخ داده در جمع خبرنگاران گفت: باید هواداران را جدا می‌کردند. انتظارمان از یگان ویژه و برنامه‌ریزی ما همین بود اما عدم هماهنگی باعث شد تا تماشاچیان ما در جایگاه هواداران داماش بنشینند. من به آنها حق می‌دهم اما مقصر نه ما بودیم و نه فرد دیگری.

او ادامه داد: به احترام هواداران‌مان مردم و بیننده‌ها چند بار برای بازی به زمین آمدیم اما مسئولان داماش مسئله را لوث کردند. آنها داخل زمین می‌آمدند و می‌گفتند بازی نمی‌کنیم و به بیرون می‌رفتند و می‌گفتند بازی می‌کنیم. این آمدن و رفتن‌ها ما را خسته کرد.

خلیلی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: اما خدا را شکر بچه‌ها مزد زحمات یکسال‌شان را گرفتند و امروز دبل کردیم. امیدوارم پرسپولیس در آسیا بدرخشد و در آینده هم هواداران را خوشحال کنیم. علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات زیاد، پنجره بسته با مصدومیت‌های زیاد نتایج خوبی گرفتیم و به موفقیت رسیدیم و نشان دادیم تیمی هستیم که در شرایط سخت بهتر نتیجه می‌گیرد. موفقیت در سه سال شانسی نیست.

ورزش 3