فرمانده سپاه قدس گیلان آیت الله رسول فلاحتی گیلانی را یادگار شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و به خود می بالیم که به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در این استان منصوب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، سردار محمد عبدالله پور در دیدار با نماینده جدید ولی فقیه در گیلان که در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان صورت پذیرفت، اظهار داشت: آماده هر نوع همکاری با نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان آیت الله رسول فلاحتی گیلانی را یادگار شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و به خود می بالیم که به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در این استان منصوب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله فلاحتی جوان ترین نماینده مقام معظم رهبری در کشور است، افزود: باعث افتخار ماست که در این استان که در خدمت ایشان باشیم.

عبدالله پور مسائلی مانند بیکاری، مشکلات مالی و اعتباری و طلاق را از تهدیدات استان گیلان دانست و تصریح کرد: حل کردن این مشکلات نیازمند تلاش بیشتر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت و ساز مسکن برای محرومان و فعالیت های جهادی به عنوان اقدامات سپاه گیلان نام برد و افزود: از وجود مشکلات در حوزه های مختلف مطلع و در صدد رفع آنها هستیم.

عبدالله پور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در راه خدا را یکی از مهم ترین فعالیت ها برشمرد و افزود: بیش از 930 یادواره شهدا و اعزام بیش از 30 هزار نفر نیرو به مناطق عملیاتی جنوب کشور از فعالیت ها و افتخارات سپاه قدس گیلان در این خصوص است.

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد: استان ما در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت دارای پتانسیل های خوبی است که باید با کمک و یاری یکدیگر از این توانمندی ها در راه خدمت به مردم استان استفاده کرد.

وی با تاکید بر وجود ظرفیت های بالای گردشگری در استان ابراز داشت: تعداد مهمانان و مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات و روزهای ابتدای امسال به گیلان عزیمت کرده اند مؤید این نکته است.

سردار عبدالله پور تربیت نیروهای ولایتمدار و ارزشی را بسیار مهم دانست و گفت: نیروهای تربیت شده سپاه همواره در تمام صحنه ها پشت سر ولایت فقیه بوده و همچنان نیز حضور مستمر دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: سپاه قدس گیلان با 2 هزار نفر پرسنل کادری، 800 هزار نفر بسیجی فعال به همراه سایر نیروها در گردان های الزهرا، کوثر و بیت‌المقدس آماده جان‌فشانی و فداکاری جهت حفظ ارزش های انقلابی است.

وی تعداد مددجویان کمیته امداد و معلول گیلان را 2 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مددجویان و مستضعفان استان همانند معلولان نیازمند مسکن و زیرساخت های لازم هستند و سپاه همواره در تلاش است تا امکانات بهتری برای محرومان و مددجویان فراهم سازد.

عبدالله پور افزود: سپاه پاسداران همواره در تلاش است تا با استفاده از امکانات موجود و ظرفیت های شناسایی شده در حوزه های مختلف اقدامات مناسب را انجام دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تلاش در عرصه های گوناگون را لازمه رفع مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: استان گیلان در کنار تهدیدات مذکور دارای پتانسیل های بسیاری است که باید با همکاری و همراهی یکدیگر از این ظرفیت ها بهره جست و با تهدیدات مبارزه کرد.