سخنگوی دولت با اشاره به اینکه به جای تسویه حساب سیاسی و ایجاد دوگانگی در بین مردم باید در راستای رفع این مشکلات قدم برداریم گفت:دراین راستا امروز قلم یک وظیفه مهمی دارد .

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از انزلی،معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  در ” آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری‌های کشور” بابیان اینکه میزبانی آیین خجسته ای مثل جشنواره مطبوعات برای منطقه آزاد انزلی مایه فخر و مباهات است اظهار داشت:قلم قابل تقدیس در آیات قرآن کریم وامروز باید در راستای حمایت از یک ملت بنویسد.
محمد باقرنوبخت با اشاره به اینکه امروز در مقطع حساسی از انقلاب قرار داریم ادامه داد:دولت یازدهم با ریختن دیوار تحریم در جهت شکستن حصر اقتصادی همه اهتمام خود را به کار گرفت.
رییس سازمان برنامه وبودجه کشور با اعلام اینکه برخی از کشور ها در ایفای تعهدات خود از همان ابتدا ضعیف عمل کردند تاکید کرد: این درحالی است که همه کشورهای عضو ۵+۱ برصداقت وراستی آزمایی ایران صحه گذاشتند.
نوبخت با اشاره به اینکه به جای تسویه حساب سیاسی  و ایجاد دوگانگی در بین مردم باید در راستای رفع این مشکلات قدم برداریم گفت:دراین راستا امروز قلم یک وظیفه مهمی دارد که با تنویر افکار عمومی وبیان واقعیت ها در بین مردم با عوام فریبی مبارزه کند‌.