شهردار منطقه دو رشت گفت:تمام تلاش خود را می کنیم که کوچکترین مشکلی برای مردم به وجود نیاید و بحران برف را به نعمت تبدیل می کنیم.

به گزارش ندای گیلان،مرتضی عاطفی، شهردار منطقه دو رشت عصر امروز در مراسم افتتاح پارک محله ای بلوار آیت الله رودباری اظهار کرد: ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم و این افتخار را داریم که در طول سال ۹۵ دومین پارک محله ای را در محدوده منطقه دو رشت افتتاح می کنیم.

وی افزود: امیدواریم افتتاح این پارک هدیه ای کوچک و درخور برای شهروندان منطقه دو رشت باشد و امیدواریم خداوند به ما این توفیق را دهد در راستای خدمت به مردم کوشاتر باشیم.

شهردار منطقه دو رشت مساحت پارک محله ای بلوار آیت الله رودباری را ۲ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم از حداقل فضاها برای افزایش سرانه فضای سبز استفاده کنیم و سرانه فضای سبز را بالاتر از استاندارد لازم برسانیم.

عاطفی با بیان اینکه به استقبال بارش برف و رحمت الهی می رویم بیان کرد: این نوید را می دهم با برنامه ریزی های صورت گرفته تنها چیزی که در یاد مردم پس از بارش برف باقی می ماند شیرینی و زیبایی این بارش است و تمام تلاش خود را می کنیم که کوچکترین مشکلی برای مردم به وجود نیاید و بحران برف را به نعمت تبدیل می کنیم.

شهردار منطقه دو رشت خاطرنشان کرد: پارک محله ای دیگری در محدوده منطقه دو رشت تا دو هفته آینده افتتاح می شود.