معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه به‌ دنبال این هستیم از تهدیدات فرصت بسازیم بیان کرد: یکی از فرصت‌ها اشتغال‌زایی و اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ندای گیلان؛محمد احمدی‌پور صبح امروز در همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه دریای خزر در دانشگاه گیلان اظهار داشت: سال گذشته پیشنهاد برگزاری این همایش از سوی استاندار گیلان به وزارت کشور داده شد و فروردین امسال وزیر کشور در حکمی استاندار گیلان را به عنوان رئیس این همایش منصوب کرد.

وی با بیان اینکه دریای خزر 6 هزار و 380 کیلومتر طول دارد اظهار کرد: سهم ایران از کرانه دریای خزر 992 کیلومتر و سهم گیلان 267 کیلومتر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان به نقش اهمیت دریای خزر در پدافند غیرعامل و حوزه دریای خزر اشاره کرد و گفت: توسعه “دریا محور” یکی از محورهای اصلی برنامه‌ها و سیاست‌های استانداری گیلان است.

احمدی‌پور با بیان اینکه برای توسعه “دریا محور” باید شناخت کافی از دریا داشته باشیم تصریح کرد: در گیلان هر ریال سرمایه‌گذاری ارزش افزوده چند برابری خواهد داشت و این سرمایه‌گذاری می‌تواند در دریای خزر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر خود به گیلان اظهار کرد توسعه گیلان توسعه ایران است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سفر خود به گیلان تاکید و توجه ویژه‌ای به دریای خزر داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه به‌ دنبال این هستیم از تهدیدات فرصت بسازیم بیان کرد: یکی از فرصت‌ها اشتغال‌زایی و اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است./تسنیم